Heyy allemaal, Ik heb een zoontje van nu 13 maanden. Hij is totaal van slag! Hij gaat elke keer huilend naar bed (als het slaaptijd is) voorheen nooit! Hij heeft een driftbuien waar je eng van word wil niet zijn broek laten verschonen, dan kan je de senario's wel bedenken als hij een poepbroek heeft Wat normaal ook altijd goed ging. Hij gaat pas om 10 uur naar bed wat opzich niet erg is maar als meneer dan alweer om 6 uur wakker is en dan pas s'middags 12 uur naar bed gaat begint dat mij ook wel op te breken. Nou is het probleem denk ik dat mijn vriend dus een maand geleden op uitzending is gegaan daarvoor is hij een maand thuis geweest. Maar ik weet me ondertussen ff geen raad meer want vind het echt niet leuk om mijn kleine man zo van slag te zien en heb geen zin om constant de strijd aan te gaan. Met luier verschonen probeer ik hem af te leiden met speeltjes maar die gooit hij gewoon weg en draait zich rustig om en gaat zitten. Driftbuien krijgt hij als hem iets niet lukt of als ik zeg dat hij iets niet mag en daarbij gaat hij dus mij ook wel eens slaan of bijten. Word hier echt verdrietig van Weet iemand raad? liefs rian
Heel herkenkbaar, mijn meisje is nu ook 13 maanden en het is net haar verhaal dat ik lees. Luier verschonen lukt al lang niet makkelijk meer, we moeten ons eerst boos maken voor ze ook maar een beetje wil meewerken. Iets geven lukt ook niet, want ze gooit het weg. Daarnet ook weer een driftbui achter de rug. Als we haar moeten geloven zouden we een ganse dag met haar moeten rondstappen, want alleen kan ze het niet. Wanneer we niet meer met haar rondstappen wordt ze verschrikkelijk boos en zet het op een gillen in de hoop dat ze dan toch haar willetje krijgt. Ik weet niet of we er zoveel aan kunnen doen. Ik hoop dat dit gewoon een periode is, waar ze ook weer uit groeit. Ik heb het gevoel dat ze gewoon zoveel wilt doen, maar het nog niet kan en dat dit haar frustratie is. Mss is dit ook zo met je zoontje.
Hier hebben we een meisje van net 1 jaar, maar ik herken het zo. Sinds een paar dagen slaapt ze pas weer wat beter, maar ook iedere keer krijsen als ze in bed werd gelegd. Dr luier verschonen in ook echt een ramp, heel gil en krijs buien zijn dat. Als Britt een driftbui heeft laat ik haar maar gewoon gaan. Ik heb zelf het idee dat het ook aandacht vragen is. Als ze het nl niet met me eens is kan ze zich op de grond laten vallen en flink gaan gillen. En dan laat ik haar dus gewoon liggen. Tenzij het echt te wordt natuurlijk. Ik heb ook het idee dat het een periode is die ze doormoeten. Oja, vmi ging ik haar luier verschonen en madam draait zich om en gaat op de bank zitten. En ja hoor ... daar gaat ze even heerlijk zitten plassen .
Gelukkig ben niet de enige! Maar vond het gewoon raar omdat het is begonnen toen me vriend weg was. Dus denk dat het gewoon periode is plus dat zijn vader weg is, lekkere combinatie Succes meiden met onze pubertjes
Kan me voorstellen dat je daar aan dacht .. en het zal ook wel een combi zijn. Pittige periode ff, maar we komen er wel toch?