waar is me fotocamera nu weer? grrr zwangerschapsdementie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou het moet niet gekker worden hoor. gisteren de tafel leeg geruimt zodat we lekker konden gaan eten en wat ben ik nu kwijt, inderdaad me fotocamera. net een nieuw ding tjongejonge. heb de koelkast, vriezer en alle kasten al uitgepluist maar helaas geen camera. nu maak ik fotos met me telefoon want kan echt niet zonder dat ding. heb gelukkig laatst alle fotos eraf gehaald maar anders was ik helemaal zuur geweest.

waar zou een zwangere dit ding neer leggen?

tis trouwens niet het enige wat ik kwijt ben hoor :oops: . vond laatst de boter terug in de koffiekast en koffie in de koelkast, afstandbediening op het aanrecht en glas nog op tafel etc. nu b en ik bang dat ik de camera heb weg gegooit ipv iets anders en de rotzooi netjes heb opgeborgen :( . hoop het niet was eedn duur ding met een grote sd kaart erin.

manlief kan er alleen om lachen :evil: maar ik kan wel janken

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt de tafel dus leeggeruimd om te gaan eten...

Het ligt niet in de kast waar de borden staan?

Het ligt niet bij het bestek?

Al in alle keukenkastjes gekeken?

Al bij de pannen gekeken?

Waar leg je normaliter de spullen neer die op tafel stonden? Wat lag er allemaal op tafel en waar had je die dingen neergelegd?

Hoop dat je de camera snel terugvindt. Kan me voorstellen dat je hem mist!

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb al die kastjes al bekeken, vond nog wel een dikke spin bij de pannen en die zit nu in de stofzuiger haha. ik weet het echt niet. ben in staat om buiten de container te plunderen :( maar das ok niet z'n lekker idee

4. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    hmm heel herkenbaar! zo ben ik al 2 weken mijn sleutels kwijt en probeer al een paar dagen mijn gangen na te gaan, maar kan me amper herinneren wat ik gedaan heb en wanneer ik ze voor het laatst gebruikt heb :S

het is echt ontzettend frustrerend!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

In de koelkast of diepvries? Ja ja echt waar we doen rare dingen als we zwanger zijn (niet zelf meegemaakt gelukkig hahaha) ik beginook steeds meer dingen te vergeten.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vind wel meer rare dingen terug inde koelkast haha dus tis echt zo gek nog niet maar helaas nog geen camera, ga zo even zwemmen met me meisjee en zien dan wel weer verder

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik zou m'n vriend de vuilnisbak laten omkieperen. Kunnen wij helaas niet zelf doen, tsja al die bacterien he :)

Als ie daar niet inzit, komt je camera echt wel weer boven water joh! Dan kan ie toch niet ver zijn?

Succes met zoeken, Monique

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heeft je ander dochtertje hem niet ergens neer gelegt :):)
    zo was ik ook is wat kwijt 3 jaar geleden was de tweeling bijna 2 jaar en kon het nergens weer vinden
    had een van de meisjes het lief opgeborgen in de la van de box`s :oops:
    en ik 3 weken zoeken en had echt zo iets pfffff die is kwijt en toen ging ik de la op ruimen van de boxs en toen kwam ik het tegen :oops:
    en toen zijden de meiden ook nog ja het moest opgeruimt worden en waar licht het vijlig bij ons speelgoed :)

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

haha dat heb ik ook eens gehad.
    bleek dat ik hem aan de kapstok had gehangen :S

10. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

vervelend is dat he... ik was twee weken terug mn pincode ineens vergeten... drie keer fout ingetoetst... pasje dus geblokkeerd... en meteen maar een nieuwe pincode aangevraagd.... dus nu heb ik een nieuwe pincode... maar ik weet dus nog steeds niet wat nou mn pincode eerst was... gewoon uit mn geheugen gewist :S

11. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Haha, leuk om te lezen, dach al dat ik gek werd ;)

Vergeten welke dag het is, boter in de vriezer, niet meer weten wat ik een seconde daarvoor wilde zeggen, mijn vriend een andere naam geven! Gelukkig die van mn broertje ;)

Grt en fijn weekend allemaal

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    jahoe heb de camera gevonden. hij lag in de kelder haha. ja wat hij daar doet weet ik niet maar heb hem toch echt zelf daar neergelegt want me dochter kan de kelder niet in.

het wordt echt met de dag erger die dementie en hoop dat het ooit nog goed komt. met me dochter had ik dit ook maar lang niet zo erg als nu.

Deel Deze Pagina