Het is er 1! Nee toch niet... Jawel, het is er 1! Oh nee, 2

Discussion in 'Zwangerschap' started by Karel1978, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Nou, vandaag wederom een heftig bezoekje bij de vk gehad.

4 weken geleden had ik een heleboel bloedverlies, met ook verlies van een vruchtje. NA een hoop verdriet moesten we toch langs bij de vk om een echo te laten maken. Dan konden we zien of alles schoon was van binnen.
    Op de bewuste dag, waarbij ik met de meest grote tegenzin naar binnen ging, bleek bij de echo dat er toch nog een vruchtje zat! Ik was toen 7 weken zwanger, dus echt duidelijk zag je niet alles, alleen een paar cellen en een kloppend hartje :) Wow wat een vreugde!

Nu bij week 10 moest ik terugkomen voor een intake gesprek, want die hadden we nog niet kunnen doen. Ook zou ze snel even een echo maken om mij gerust te stellen of alles nog goed was. Nou, ...lig ik daar op de bank, apparaat op mijn buik..en jawel, ik zag een klomp cellen, vele malen groter dan bij 7 weken en een kloppend hartje. ! De vk wees naar het scherm en zegt; kijk..hier is het hartje.! Mijn man en ik allebei: oh jij wijst iets anders aan dan waar wij naar kijken...Hm, ja zegt ze ik zie het...eens even goed kijken nu...Het zijn er 2!

Op dat moment stond alles even stil. Ik wist niet of ik blij moest zijn of niet. Wat een rollercoaster van emoties de laatste weken. Ik moet alles maar eens even op me laten inwerken. Gelukkig heeft de vk morgenochtend meteen om 8 uur tijd voor een inwendige echo. Dan kon ze alles nog beter zien en neemt ze alle tijd voor ons, om te kijken wat er nu echt aan de hand is.
    Mocht het echt zo zijn, dan moeten we ook naar de gynacoloog voor verdere begeleiding...

pff, inens komt r zoveel op je af... Vanavond maar eens lekker in bad om alles te laten inzinken ;)

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    sow dat is even schrikken eerst na de vk in veronderstelling dat je een miskraam heb gehad en er toch een kindje blijk te zitten super nieuws dus :D dus je komt nu weer terug en blijken er 2 te zijn nou wat zullen jullie geschrokken zijn ikben benieuwd na morgen vroeg veel succes

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wow, wat een verhaal!
    Het was dus in eerste instantie een drieling?
    Succes met je zwangerschap!

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Ja, ik denk het! Of we hebben het helemaal verkeerd ingeschat en was het geen miskraam. MAar ja, hoe dan ook.. we zijn nu ff :confused:
    Gelukkig weten we morgen al meer...

5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    Da's heftig zeg, eerst niets, dan 1 en dan zelfs 2! Toch even GEFELICITEERD, want dit is toch wel goed nieuws!?!?

Snap dat je het even moet laten bezinken, maar hoe bijzonder, dit zijn dan duidelijk sterke kindjes, dat ze zo goed zijn blijven zitten!

Ik zou zeggen, gooi je bad vol bubbels, neem een lekker muziekje mee, sluit je ogen en geniet van het leven in je buik!

6. Elisabet

Elisabet Actief lid

Feb 11, 2008
    494
    0
    0
    allereerst gefeliciteerd! ik snap dat de emoties eventjes teveel is voor je. van verdrietig zijn om het verlies van een vruchtje naar dubbele vreugde om de (waarschijnlijk) 2 groeiende kleintjes in jouw buik. Geniet van de rust in bad vanavond en geniet morgen van de echo!

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Wat een goed nieuws...Ik kan begrijpen dat je overdondert bent! Geniet ervan als alles bezonken is!

8. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Gaaaaaf! :D

9. Joehoe

Joehoe Bekend lid

May 17, 2008
    558
    0
    0
    Hey Karel1978,

Nou wat een heftig nieuws zeg! maar ook wel weer mooi, hoewel ik me kan voorstellen dat je heel erg aan het idee moet wennen!

Laat je even weten hoe het morgen gaat? Heel veel succes en ook geluk!

Knuffel

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Het is wel even schrikken maar ook ontzettend gaaf!
    Gefeliciteerd!

11. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    spannend allemaal

12. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik kan me voorstellen dat je nu nog niet goed weet wat je moet voelen.
    In ieder geval fijn dat je morgen alweer terug mag.
    Succes en hou ons op de hoogte. :)

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent! Ik heb met 6w3d een echo gehad met 7 weken had ik nog eens een echo en toen zagen we er 2. WIj hebben een week alleen maar tegen elkaar gezegd 'oke we krijgen er 2' Nadat we er een beetje aan gewend waren vonden we het super! En nu ze er zijn ben ik nog blijer met ze dan dat ik dacht. Ik vind het zo bijzonder om mama te zijn van een tweeling!

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wow meis gefeliciteerd! Fijn dat je morgen direct al weer kan!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Wat een heftig nieuws. Denk je er ééntje verloren te zijn en dan ben je opeens toch nog zwanger van een tweeling.
    Spannend !
    Laat het even lekker over je heen komen. Wel fijn dat de vk gelijk een uitgebreide afspraak heeft gepland.

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Pff wat een emotionele bungeejump voor jullie! kan me voorstellen dat alles even flink moet bezinken nu... Maar wat een heerlijk nieuws, zo bijzonder om nu twee cadeautjes te krijgen!

Geniet ervan!

Liefs Monique

17. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    BEdankt voor al jullie liever reacties! We zijn al een beetje bekomen van de schrik :) En we vinden het toch wel heel spannend en bijzonder. Morgen doe ik iig weer verslag!

18. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Jaa het is echt een tweeling! Ik heb foto's in mijn album staan! Wat een prachtig gezicht...2 "beertjes" naast elkaar druk aan het boksen en wiebelen :) Echt zo mooi om te zien....

We kunnen al wat beter aan het idee wennen. Mijn man is een piekeraar dus die maakt zich wat zorgen betreffende de financien, maar als we goed nadenken over wat we kopen dan loopt dat wel los.
    Over 2 weken moet ik voor het eerst naar het ziekenhuis en daar gaan ze dan verder kijken. Dus nog even afwachten :) Maar je zag een mooi vliesje tussen beide kindjes dus dat zat goed. En het is een eeneiige tweeling, dus het worden of 2 jochies of 2 meisjes :)

Echt zo spannend!

Groetjes!

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Eeneiig ook nog, wat gaaf meis! En wat mooi om te zien die echo! Geniet ervan, het zal inderdaad wel loslopen!

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gaaf hoor! Komt het in de familie voor?
    Ga maar gauw op je dubbele roze wolk zitten! ;)

Share This Page