Zooo géén zin in de intocht van Sinterklaas!!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Wat zou jij er dan aan doen? Denk zelf dat je er weinig mee kan. Of accepteren dat het superdruk, en dringen geblazen is, of elders kijken.

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dit vind ik echt schandalig!! Wat een fatsoen.. je kan die kleine kinderen tochvoor jou laten staan? Kijk jij toch overheen?

OT; we vieren dan E. Dr verjaardag dus gaan zondags dorpje verdeop ;)

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij gaan niet naar de haven,maar Sinterklaas maakt altijd een lange optoocht. We staan dan redelijk aan het begin op een rustig stukje. Ideaal. Optocht zelf is ook heel leuk, antieke tractoren, paarden muziek, van alles. Ik ga zelf niet dit jaar omdat ik andere afspraak heb, maar ga het wel missen.

4. tuc

tuc Niet meer actief

#44 tuc, 14 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2013

Nee hoor...die ouders kunnen daar ook op tijd gaan staan. Overigens staan mijn kinderen daar ook he..die staan ruim half uur tot 3 kwartier van te voren in de kou te wachten, dan hoeven zij echt geen plaats te maken voor andere kinderen.

daarbij had ik al aangegeven dat er langs onze route plaats zat is en er plekken zijn waar niemand staat. Maar waar wij staan is een heel gezellige populaire plaats, dus daar wil iedereen..maar dan zoeken ze maar een ander plekje.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij wonen in Roosendaal maar ik deel je mening niet echt ;). Wij staan altijd bij het water zodat we de boot zien aankomen, maar vorig jaar toch de vlaggetjes gemist terwijl we naast de boot stonden. En dan naar het plein lopen in de drukte, vreselijk! Maar goed, wil wel graag aan het water staan, anders is voor mijn gevoel het hele idee weg.

6. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Zondag lekker naar den bosch gaan ;)
    Wel een andere route nu. Niet dat je verkeerd staat, dan zal het niet druk zijn haha

7. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Woon jij in Zeeland? Bij ons gaat het net zo :D

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ga elk jaar weer. Mooi om te zien hoe de kinderen glunderen ;). Ben altijd ruim optijd maar ze wachten goed hoor. Laat ze lekker rennen en stieren tot ze in aantocht zijn. Af en toe wat te eten en te drinken geven en heb totaal geen last van ze. Druk en gaos is het zeker en kijkers niet na de aankomt maar de intocht :) net zo leuk en iets minder druk

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Kleine kadotjes en snoep in overvloed en rijdt zelfs bakker mee met broodjes of koekjes :). Nog nooit zijn mijn kinderen overgeslaan en sommige maken zelfs tijd voor een foto

10. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Dan ga je toch gewoon niet? Lekker op tv kijken met pepernoten erbij.

11. augustus

augustus Niet meer actief

Dan ga je toch niet?
    Ik hou van de hectiek, t hysterische gedoe. Hoort er wel een beetje bij.

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Oh ik heb ook geen zin. Echt de straf van het jaar. Ik hou helemaal niet van mensenmassa's. Maar ja, de kinderen vinden het geweldig :)

13. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Probeer samen met mn nichtje een sint en piet te regelen, worden vandaag teruggebeld. Dan laten we die gewoon bij ons thuis binnenvallen

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat is ook helemaal niet erg. Alleen het feit dat kinderen (waarvoor het bedoeld is) weg worden gedrukt door volwassen mensen.

En dat is wat ts volgens mij erg tegenstaat

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.236
    16.603
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn oudste kind gelooft niet meer in de Sint en mijn middelste half/half en die hoor ik nergens over.De jongste is er helemaal niet mee bezig.
    Hier komt die volgende week in het dorp aan maar wij gaan ook niet.
    Vreselijke drukte.
    We zijn een aantal keren wel geweest maar kinderen vonden er ook geen mallemoer aan met al die drukte haha.

16. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Juist, jij snapt m! :)

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben ik ook mee eens.

Is wel vaker met dingen die voor kinderen bedoeld zijn, gaan volwassenen vooraan staan en kunnen vervolgens de kinderen niks zien! :x

Ik verheug me wel op de intocht trouwens. (Volwassenen die mijn zoontjes aan de kant duwen (of voor mijn zoontjes gaan staan), duw ik net zo hard weer weg :p.)

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier ook! Klein vissersdorpje waar de kinderen gewoon centraal staan en de ouders zorgen dat de kids ook vooraan staan...niets aan de hand..ik heb er weer zin in. :D

19. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Het ergste vind ik dat de volwassenen vooraan gaan staan en de kinderen (waarvoor het bedoeld is) wegdrukken!

20. LoesjeX

LoesjeX Actief lid

20 okt 2013
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga eigenlijk nooit meer. Ben twee keer gegaan. De eerste keer was een drama en na de tweede keer was ik er helemaal klaar mee. Drammende volwassenen, huilende kinderen, constant gejengel van 'hoe lang duurt het nog, 'ik heb het koud', 'ik wil naar huis'. Nee, ik doe het niet meer. Dan maar gewoon thuis lekker voor de tv en dan zien ze de Sint op school wel.

Deel Deze Pagina