'Bedrijf Marco Borsato vraagt om uitstel van betaling'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    he Entertainment Group vraagt dinsdag uitstel van betaling aan bij de rechtbank. Dat heeft het artiestenbureau van Marco Borsato dinsdag laten weten.

In een verklaring maakt The Entertainment Group bekend dat een door de rechtbank aan te wijzen bewindvoerder verdere beslissingen over alle activiteiten zal nemen. Marco Borsato zelf is niet bereikbaar voor commentaar. Het personeel is dinsdag geïnformeerd.
    Vorige week kwam naar buiten dat Borsato in gesprek is met Stage Entertainment (het theaterbedrijf van Joop van den Ende) over een oplossing voor zijn in geldnood geraakte firma. Stage Entertainment is echter niet van plan om het gehele bedrijf van zanger/acteur Marco Borsato over te nemen. Dat zei Stage-topman Henk Kivits maandagavond in RTL Boulevard.
    The Entertainment Group organiseert onder meer het jaarlijkse spektakel Symphonica in Rosso. Dit jaar, in oktober, staan in het Arnhemse Gelredome drie concerten gepland met als hoofdgast Diana Ross. Daarvoor zijn al tienduizenden kaarten verkocht. Het bedrijf laat weten alles te doen wat in zijn mogelijkheden ligt om Symphonica in Rosso door te laten gaan.
    Het entertainmentbedrijf begeleidt artiesten als Guus Meeuwis, Edsilia Rombley, Ilse DeLange en VanVelzen

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik snap af en toe nog steeds niet wat er met dat bedrijf gebeurd is.
    Ze hebben echt super goeie artiesten die het super goed doen.
    Uitverkochte concerten en zo.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik snap het ook niet... Te veel risico's genomen denk ik?

Wel heel vervelend voor alle betrokkenen...

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Marco Borsato heeft toch alleen aandelen in dat bedrijf? las op internet dat hij niet (financieel) verantwoordelijk is voor het gebeuren....Begrijp het ook niet helemaal goed, helemaal niet omdat er onwijs goede artiesten/concerten lopen bij het bedrijf...

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.083
    2.221
    113
    Brabant
    't is ook niet dat de artiesten het niet goed doen. Ze hebben geïnvesteerd in bepaalde zaken, waarbij nu een grote waardedaling is en dus draaien ze sterk verlies.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Maar ik snap niet dat je zoveel investeert, dat je door tegenvallende cijfers in 1 klap (of nou ja, bijna dan) failliet kan gaan. Dan doe je het naar mijn mening gewoon niet goed (qua financiele inzichten).

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Taliaa: Ooow zo,,, snapte er niks van... maar dan snap ik het nu ook hihi *yups, blond*.. Vind het wel sneu voor Marco Borsato, denk je in een 'goed' bedrijf te investeren, gebeurt er dit.. Bij het programma wat vind nederland kwam trouwens uit dat ruim 70% ofzo van de nederlanders nog steeds achter marco staat... vond ik wel grappig...

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

He jammer ik denk miss stopt marco met zingen ;) ... Sorry voor de fans vind het echt katten gejank ...

Maar goed wat ik niet begrijp ( is hier al eerder gezegd ) dat zo'n bedrijf in problemen kan komen met zulke grote artiesten die idd allemaal uitverkochte concerten hebben .. dat is toch vreemd ??

9. Tja, het blijft sneu. Maakt niet uit welk bedrijf er dan ook failliet dreigt te gaan.
    Maar wat ik niet snap, nu dreigt Marco ook zijn huis uit te moeten..
    Waarom heeft hij er niet voor gezorgd dat zijn huis altijd "veilig" zou zijn in geval van faillissement. Door het bijvoorbeeld op naam van zijn vrouw te zetten..
    Tja of ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd,dan heeft dat weinig nut..

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Marco Borsato moet duidelijk zijn financieel adviseur ontslaan. Of er 1 in de armen nemen als ie dat nog niet had gedaan.

Deel Deze Pagina