Dit bericht kreeg ik via hyves en lijkt dit keer niet een kettingmail te zijn, dus ik zet hem ook maar hier: Hallo allemaal, Mike en ik zijn net terug uit Barcelona. Vlakbij park Güell hebben wij een camera gevonden van waarschijnlijk een Nederlands stelletje. De camera staat in het Nederlands ingesteld. Kent iemand deze mensen toevallig? Ik stuur een foto mee met het bericht. Mocht je ze niet kennen, wil je dan misschien dit bericht forwarden? Het moet toch lukken deze mensen te vinden?! Groetjes Yvonne Foto staat in een artikel dat ik op het net heb opgezocht om te kijken of deze wel echt is: http://www.studenten.net/lifestyle/reizen/9167/opsporing_verzocht_stelletje_van_de_foto
Nee ik bedoel niet de achtergrond van die foto, maar de achtergrond van die website, die zijkanten. Dat zijn eieren.
Hebben ze die mensen nou nog niet gevonden .. Ik kreeg dit mailtje ook een hele tijd geleden binnen .. dacht dat ze inmiddels al gevonden zouden worden ..
Jakkie wat vies!! jah moet er wat voor over hebben om bij een studentenvereniging te horen maaruh die mensies ken ik niet