Ik heb sinds gister last van een trillende bovenlip als ik bijv. drink of rook. Heel stom dus.. Ook soms als ik praat gaat mijn bovenlip ineens trekken. Voel me net zo'n konijn nu . Wat kan dit nou zijn? Ik heb geen idee waar ik dit aan moet linken eigenlijk? Zenuwentrekje?
Stress zou heel goed kunnen hoor, maar ik heb al veel langer last van stress, dus raar dat dat dan pas sinds gister de kop op steekt . Misschien weer een rare tik erbij... Enige wat ik op google kan vinden is de ziekte van Parkison, maar daar gaan we maar ff niet van uit met een konijnenlipje.
Heb je het alleen bij je lip of ook bijv trillend ooglid ofzo? Maar kan zijn dat je lichaam na een lange tijd van stress zegt dat het nu "genoeg" is en het zich zo uit
Dat zou ik misschien heel soms hebben, maar dat is echt weinig. Nee dit is nu echt al sinds gisteren elke keer als ik iets doe waar ik mijn bovenlip bij naar binnen trek zoals inderdaad roken, of wat drinken.
Ik heb het soms bij mijn oog, bij mij is het een teken van vermoeidheid. Ik krijg het eigenlijk alleen als ik te vaak achter elkaar een korte nacht heb gehad.
Ik heb dit ook wel eens vaker gehad, met idd een ooglid of zelfs een keer een teen...dat duurde iets van 2 weken voordat dat over was! Is vlgs mij een spiertje wat dan overprikkeld wordt door de zenuw..
Ja soms wel n week ofzo, dan weer tijden niet.. Geen peil op te trekken. Hmm leeftijd.. Sja zou kunnen natuurlijk