Dit soort dingen overkomen de besten. Maar vervelend is het wel. Hoe weet je eigenlijk dat je ze weggegooit hebt? Ik bedoel, hoe krijg je dat voor elkaar, per ongeluk met iets anders mee of zo? Ik zou wel zeggen dat je ze kwijt bent, maar niet zeggen dat je ze per ongeluk hebt weg gegooit, want dat klinkt zo raar en als je zegt dat je ze kwijt bent lieg je niet, maar het klinkt wel beter zeg maar.
zou het eerlijk zeggen wie weet valt de reactie wel mee eerlijkheid duurt het langst deze dingen kunnen helaas gebeuren hoe stom soms ook
Wat sneu voor je zelf eigenlijk dat je ze per ongeluk weg hebt gegooid. Zou gewoon naar je schoonmoeder gaan en eerlijk vertellen wat er is gebeurt en dat je er zelf ook erg verdrietig over bent en je boos bent op je zelf. Zeg ze vond ze zo mooi en nu!!!. De kans is groot dat ze zeggen als we weer gaan nemen ze, ze weer mee of laat een kennis familie lid van uit Turkije nieuwe op sturen de zelfde. Sterkte er mee. P.s ben nu nog treurig er over dat ik een paar ringen kwijt geraakt ben. Vorig jaar schoof zo de ring die ik van mijn moeder had gekregen ergens weg. Nergens meer gevonden. paar pink ringen het zelfde. En ik ben gek op ringen
Wat vervelend, maar het kan gebeuren. Ik neem aan dat je man het je wel vergeeft want het zijn maar oorbelletjes. Boos worden heeft totaal geen zin daar krijg je ze niet mee terug. Gewoon eerlijk zijn. Zijn ergere dingen.
bij het niet eerlijk zijn geef je ze nog een reden om boos te worden...dus vertellen, dan zijn ze wel even boos, maar het is menselijk en kan gebeuren. Blijven ze boos dan zie ik dat meer als een probleem van hun en eigenlijk ook je man...ben je niet eerlijk dan schaad je ookmvertrouwen...dat is iets veel ergers!
Zal het huis nog eens doorzoeken of prullenbak/container, mocht dat geen resultaat opleveren zal ik als ik jou was het gewoon eerlijk zeggen. Je bent ook maar een mens en hebt het niet extra gedaan. Succes.
Ik zou er gewoon eerlijk over zijn. Je hebt het niet zo bedoeld en vind het zelf super erg. Het is een erg vervelende situatie maar het verzwijgen gaat het enkel erger maken denk ik. Als ze binnen een jaar ofzo ineens vraagt waar haar oorbelletjes zijn. Of ze ziet dat de oorbelletjes niet dezelfde zijn als die wat zij gegeven heeft. Wat zeg je dan?
Ik snap dat je baalt en je rot voelt. Maar het is gebeurd en het ging absoluut niet expres! Ik zou het ook eerlijk zeggen. Hier kan toch niemand boos om worden?! Anders ben je wel heel onredelijk. Het was een ongelukje dat ze weg zijn! Mijn man heeft ook een keer een tasje van de juwelier weggegooid waarin een doosje zat met een ring die ik voor kerst van mijn oma zou krijgen. Konden we ook niet meer uit de container halen helaas. We balen er nog stees van, maar boos? Nee, dat is onredelijk. Dezelfde ring nogmaals kopen was er niet bij, want die was nergens meer te vinden. Heel jammer. Maar ja, those things happen... Ik zou ook wel even moeten slikken als ik het zou vertellen, maar eerlijkheid duurt het langst... Succes!
Ik vind het heel raar dat je zegt dat je man het je nooit gaat vergeven.....hoezo???? Zoiets doe je toch niet expres. Je voelt je er zelf al rot genoeg onder! En je bent potverdorie een mens, fouten maken of iets per ongeluk weggooien is menselijk. Ik zou het haar wel zeggen....maar er nog effies mee wachten een paar weken, nu is het nog te vers. Gewoon zeggen dat je overal gezocht hebt en ze niet weer kan vinden. Jammer dan, hoe mooi ze ook waren en hoe rot je je ook door voelt. Kan gebeuren hoor, er bestaan ergere dingen!
Balen zeg, maar je moet het toch los proberen te laten. Je deed het niet expres. En natuurlijk is het even rot, maar wat doe je er aan? Ik ben een tijdje terug mijn oorbellen kwijt geraakt die ik van mijn ouders heb gekregen. Het waren hele mooie gouden met diamanten erin (ruim 450 gekost). Ik heb er weken enorm van gebaald, het hele huis doorzocht maar ze zijn echt weg. Ik probeer er maar niet meer aan te denken, want dan word ik er nog verdrietig van. Dus ik begrijp je gevoel echt wel, maar je moet maar bedenken dat het kan gebeuren en dat je het niet expres deed.
Heel vervelend allemaal maar niet het einde van de wereld zeg. En dat je man je nooit meer zal vergeven..???!!! Ik zou het gewoon eerlijk vertellen, je hebt het tenslotte niet met opzet gedaan en een paar nieuwe gouden oorbelletjes zijn zo weer gekocht!
Eerlijk vertellen en duidelijk maken dat je vreselijk vindt en dat het je spijt en misschien dat ze dezelfde nog een keer kunnen kopen in Turkije, maar dan betaal je ze natuurlijk zelf?! Wat ze hierboven ook allemaal zeggen, je hebt het niet expres gedaan, dus wees niet te hard voor jezelf!
Bedankt voor jullie opbeurende woorden !! Ik weet dat ik me niet schuldig hoef te voelen en dat ik het eerlijk moet opbiechten. Ze is wel een emotionele tante hoor en soms stelt ze zich ook wel erg aan. Ze zal huilen en heel kwaad zijn en ze zal al haar vriendinnen vertellen hoe dom en ondankbaar ik ben. Ze heeft wel vaker gehuild in tuiten om de kleinste dingen. Bovendien is ze totaal niet begripvol, het is een menselijke fout, maar dat zal zij echt niet begrijpen. Ze zal denken dat ik laks ben omgegaan met haar waardevolle kado. Dus jaaaaaaa heeel spannend en eng maar ik ga het haar volgende weeek vertellen en dat ik heel graag nieuwe oorbellen van haar wil, haar eigen keuze en smaak wat heel waardevol voor mij is, dat wij uiteraard die betalen. Meer kan ik niet doen
Eens. Ik zou het ook eerlijk zeggen, met uitgebreid jouw gevoel erbij te vertellen en laten zien. Succes meid!