Arghhh Ik weet niet of meer mensen er last van hebben maar mij gebeurd het zo vaak Heel bericht getypt druk ik per ongeluk op vorig onderwerp, bericht weg Is het misschien mogelijk dat je getikte even blijft staan? Dat je hem niet gelijk kwijt bent als je weer eens op een verkeerde knop drukt.
Denk niet dat er iets is wat het kan stoppen maar je kan het voorkomen door je tekst na elke zin even te kopiëren? en dan als het weg is paste drukken.
Mijn bericht staat er altijd gewoon nog als ik in mn webbrowser op pagina terug klik (snappen jullie wat ik daar mee bedoel?). Misschien dat je dat kunt proberen. Verder overigens dus wel herkenbaar dat het gebeurt alleen blijft mijn bericht gelukkig staan.
Doe jij dit via mobiel of pc, hier lukt dat met mobiel helaas niet.😊 Regelmatig copy /paste doet wonderen bij langere stukken tekst.
Via mobiel. Heb een iPhone 6s. Moet er wel bij zeggen, hij was laatst even weg voor reparatie en toen had ik tijdelijk een iPhone 4 en daar was mn beticht wel echt weg. Dus het ligt blijkbaar aan de telefoon...
Heel irritant ja! Soms heb ik het geluk dat als ik scroll en onder dat balkje komt en ik op < of > klik dat het weer terug komt.. eens geprobeerd?
Ik heb dit geregeld, maar als ik dan op het pijltje links onder druk, dus van de internetpagina zelf , niet deze pagina , kom ik gewoon weer bij mijn tekst