Hoi meiden! Om gelijk maar met de deur in huis te vallen, ik ben 25 april voor het laatst ongesteld geworden, dit was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Nu ben ik altijd om de 32/31 dagen ongesteld, ik kan er de klok op gelijk zetten. (dat wil volgens mij zeggen dat ik de rond de 27e van deze maand pas weer ongesteld moet worden) Nu had ik gisteravond last van heel licht bloed verlies, echt heel licht roze, het is inmiddels iets donkerder en bijna weg. Kan het zijn dat dit een innestelingsbloeding is, en zo ja, hoe lang duurt dit en hoort dit zo? Meiden, ik zit helemaal te rillen, Please help me!
de innesteling in de baarmoeder is een dag na de eisprong dus ik neem aan dat je dan ook je bloeding zou kunnen krijgen. DIt heeft niet iedereen, maar het kan geen kwaad als je het wel heb. succes liefs faith
het kan maar helaas weet je het nooit zeker je zal toch moeten wachten op je nod n dan testen als de duivels er nog niet zijn
hoi sorry ik bedoel dat je ongeveer een week na de eisprong het bevruchte ei zich gaat innestelen in de baarmoeder. Hierbij kan een vaatje geraakt worden en dat zie je als bloed