sproeien van kat

Discussie in 'De lounge' gestart door wiebertje, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hey

Ik heb 2 katten het mannetje is al 9 jaar en is ook al geholpen maar nu het weer lekker weer is gaan ze de tuin in :D lekker gras eten enzo plasjes doen :( buiten oke maar nu doet hij dat ook binnen (meer sproeien) echt zijn teretoruim afbakenen :evil: .

weet iemand mischien wat ik hier tegen kan doen ik blijf schoonmaken :( en het stinkt . ik kreeg laatst de tip om azijn te gebruiken maar dat gaat ook ruiken :(

Gr wiebertje :(

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja met azijn kun je het schoonmaken idd.
    Flesje cattitude kopen en sprayen op de plaatsen waar je kat sproeit,. dat heeft hier destijds geholpen

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hier hetzelfde probleem met 1 van de drie gecastreerde katers, weet iemand ook of dit van tijdelijke aard is, of dat, als ze het eenmaal doen, ze er niet meer mee ophouden?

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn kat deed dat ook heel erg op de mat bij de voordeur. Echt super irritant. Ik heb op de plek waar ie t elke x deed aluminiumfolie neergelegd. Dat heb ik heel lang laten liggen en toen ik t eenmaal weghaalde deed ie t niet meer op die plek (gelukkig is ie t ook niet op een andere plek gaan doen.) Het was dus zeer effectief, maar ik heb dat spul wel echt een half jaar ofzo laten liggen.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Schoonmaken met schoonmaakazijn of groene zeep. Maar weet je zeker dat het terretorium afbaken is? Mijn kater ging dit ook ineens doen, die bleek toen blaas problemen te hebben. Misschien keer urine laten onderzoeken?

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    bij ons doet de jeweetwel kater het de laatste weken ook steeds bij de achterdeur... maar wat blijkt nou 's nachts komt er een kater hier uit de buurt en die staat dan aan de buitenkant tegen de deur aan te sproeien... zucht op zich wel logisch dat onze kater dan daarop reageerd, maar fris is t niet.
    Bij de dierenwinkel zijn speciale spuitbussen te koop!

7. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    het begon toen er een andere kat in de tuin kwam onze kat komt ook niet uit de tuin dus het is zijn teratoruim in de winter doet hij het ook niet maar zodra het mooi weer word :(

Ik heb wel dat spul van HG geprobeerd maar hij blijft er sproeien
    :(

8. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    onze kater doet precies hetzelfde toen hoorde ik van de buurvrouw dat er heel vaak een kat ligt op de deurmat :(: die zal dan natuurlijk ook wel sproeien daar dat is ook zijn favoriete plek zal ik maar zeggen om te sproeien

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hier ook een kat die plast/sproeit, vandaag weer een kleed weg moeten gooien..
    Omdat het ook met de andere 2 niet goed samen gaat gaan wij hem afstaan waarschijnlijk, wat ik echt verschrikkelijk moeilijk vind, hij molt ook onze vloerbedekking, maar ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om hem naar het asiel te doen, ze komen bij ons niet buiten en misschien moet hij juist wel lekker naar buiten toe...

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier nog 1. Met schoonmaakazijn schoonmaken werkt hier niet, ze pissen er net zo hard weer overheen! Mijn moeder heeft wel eens gezegd, peper erop strooien, maar dat is ook zo wat.

Hier zijn de bank, onder de bank, in de keuken en op de kast favoriete plekjes :( We hebben 3 katten, waarvan er 2 niet samenkunnen (1 terroriseert de ander echt gigantisch) weet ook niet meer wat ik moet doen, wegdoen doe ik niet.

11. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    peper strooien was inderdaad ook een ramp :(

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Onze poes deed het altijd op de deurmat bij de voordeur me moeder heeft het toen helemaal ingezeept met Citronella vinden ze niet zo lekker nu doen ie het ook niet meer...

13. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

In de 'kattenbijbel' staan heel veel tips hier tegen. Een van die tips is kattenbrokjes leggen op de plaats waar de kat sproeit. Ja en zowieso op jonge leeftijd laten castreren maar dat weet iedereen wel ;)

14. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik ga het wel ven proberen met die brokjes ik hoop dat het werkt :D

Deel Deze Pagina