zooo misselijk

Discussion in 'Eerste symptomen' started by taschke, Aug 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    sinds een paar dagen ben ik super misselijk.
    Omdat mijn moeder van alle drie de kinderen doodziek was van het begin tot het einde van haar zwangerschap was ze verbaasd dat ik(ik die heel snel misselijk ben bij de minste verkoudheid nog maar :D ) na 6,5 weken nog zo goed rond liep.
    maar daar is nu verandering in gekomen
    Ik ben misselijk van s'morgens tot s'avonds en s'nachts ook.
    ik probeer ieder uur iets klein te eten maar dat is niet zo makkelijk als het er meteen terug uit wilt :D
    Zit het dan toch in de familie dat doodziek en misselijk zijn?
    Het valt niet mee om zo te gaan werken en 8 uur per dag rond te moeten lopen :(
    En hoe doen jullie dat op je werk?

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hoi, volgens mij zit het niet in de familie dat als je moeder ziek is dat jij dat ook bent..... mn moeder had namelijk helemaal nergens last van bij mij en mn zusje's zwangerschap en ik ben ongeveer van week 5 tot week 14 doodziek geweest !!!!!
    En werken ging in die tijd idd helemaal niet goed ..... dus ik begrijp precies wat je bedoelt maar bij mij ging die ergste misselijkheid met de 14 weken ongeveer weg dus er is nog hoop :) :)

3. ik zou t van mijn moeder niet weten,maar kan wel met je mee praten vooral 1,5wk geleden was ik ook zo misselijk dan werk ik gelukkig geen 8u per dag maar toch,nu deze wk of wel vanaf zaterdag valt t al reuze mee alleen bijna smorgens en af en toe savonds misselijk en overgeven,en idd je probeerd wat kleins te eten maar dat helpt niet vaak,stom maar ik eet vanaf vorige wk smorgens peperkoek met boter mmm en dat helpt wel al heel wat moet ik zeggen!
    maar goed succes met alles!!

groetjes krulliewullie :)

Share This Page