Haha, ik ook.. echt heel extreem! Vanmorgen alleen ff ontbeten en opgeruimd en toen wilde ik zo weer m'n bed in duiken. Heb ook echt wel een middagdutje nodig nu, want anders houdt ik 't niet vol.. Na een lange werkdag, ben ik om 18u zo moe, dat ik 't liefst meteen zou gaan slapen.
Herkenbaar! Dacht er eindelijk vanaf te zijn na het 1e trimester, maar heb er sinds vorige week alweer last van
Herkenbaar! Ik was ook zo extreem moe! Wilde het liefst de hele dag slapen. Was echt een soort verlammende vermoeidheid. Ik sliep dan ook smiddags, en niet n uurtje, nee gewoon 3 uur als ik m'n wekker niet zette. Was ook niet heel gezellig de 1e tijd, maar echt na 12 weken is t over. Ik voel me beter als ooit!!
hier 22 weken en nog steeds moe vooral na het werken parttime in de huishouding maar ben daarna zo moe dat ik nog steeds een uurtje moet gaan liggen na het werk
Hier ook heel herkenbaar inderdaad! Als ik een dag vrij ben ontbijt Ik eerst rond 8/9u en moet dan eerst nog een paar uurtjes bij slapen! Vreselijk!
Heel herkenbaar met 5 weken heel moe toen ging het anderhalve week later wat beter en nou 8+4 en lig sommige dagen om 9 al op bed en word een keer om 8 wakker
Heel herkenbaar! Had het bij de zwangerschap van mijn zoon ook, alleen toen sliep ik gewoon 's nachts en kon ik op vrije dagen ook uurtjes pakken. Nu houdt ons prinsje ons wakker en overdag komt het er ook niet van te slapen. Wat een verschil! Ik probeer er maar op te vertrouwen dat ik tegen de tijd dat ik ga bevallen een beetje uitgerust ben... Ik hoop dat het in het tweede trimester minder word. Voel me toch wel erg suf nu. Huishouden? Wat is dat? Social life? Nee, dank u. Maar het is voor een goed doel, dus ik geef er zoveel mogelijk aan toe. ZZeennnnnn!
Hier ook zo vreselijk moe! Zou t liefst hele dagen willen slapen... Maar nog ff volhouden hihi, tis voor n goed doel!
Ik was bij onze zoon de eerste 14/15 weken zo afschuwelijk moe. Ik sleepte me met moeite door een werkdag heen. Dan lag ik op de bank tot het eten klaar was en daarna ging ik naar bed. O vrije dagen deed ik middagdutjes. Deze zwangershap ben ik eigenlijk nog niet uitgerust geweest. Ik ben niet constant zo moe als toen, halverwege de zwangerschap was ik wel wat minder moe. (maar nog steeds wel erg moe vergeleken met 'normaal') en nu is de vermoeidheid zoals in het begin echt weer terug.
Fijn om te lezen dat de moeheid 'normaal' is. Ben zelf bijna 8 weken op weg en ik ben in vlagen zo ontzettend moe. Afgelopen twee dagen toevallig niet overdag hoeven te slapen, maar vandaag ben ik nog maar 3 uur op de been geweest. De rest van de dag geslapen, terwijl ik ook een nacht van 10 uren heb gehad. Gelukkig heb ik een paar weken vakantie nu en kan ik toegeven aan de moeheid. Vraag me af hoe ik weer kan werken straks.. Flink doorbijten. Jullie verder nog tips?
Bij de oudste is het hier rond 13-14 weken overgegaan. Maar bij onze jongste bleef het met 16-17 weken nog zo extreem. Uit de bloedtest van de tripletest op 12w bleek dat ik een acuut tekort had aan vit B12. Na 3 spuiten is het toen beginnen te beteren. Geen tips, gewoon zoveel mogelijk rusten en slapen als je kan.
Sinds ik mamaspul van Davitamon slik lijkt het beter te gaan was tot week 5 erg moe nu steeds minder? Maar wat niet is kan nog komen besef ik mij maar al te goed.
Mama plus staat er op met omega huppelepup. 16,85 voor 60 tabletten. 1 tablet na de maaltijd volgens mij goedkoper als die van de Kruidvat in vergelijking. Maar weet natuurlijk niet of het daar aan ligt he het kan ook toeval zijn.