Altijd leuk om grappige titels te verzinnen Maar even een serieuze vraag. Ik had al niet zo'n achterwerk, maar ben best wel veel afgevallen na de bevalling (in totaal 27 kg, zit nu 13 kg onder het begingewicht) Maar mijn kont is nu ook foetsie.Hij heeft de benen genomen hihi. Heb gewoon helemaal niets meer over. Niet leuk in broeken enz, maar vooral het doet pijn bij het lange zitten. Ik zit gewoon op mijn bilbotten Is het nu ook zo, net zoals met je borsten, dat het na zoveel tijd weer 'goedkomt'?
haha die titel, nou meid ik wil wel wat kont naar je opsturen die van mij is erg knuffelig en wil graag bij je blijven zitten.. Ja of het goedkomt het moet allemaal soms wel even zijn plek vinden en kan effe duren, evt kan je je bilspieren trainen om ze wat ronder te krijgen?
Nou stuur maar op! Tis dat ik grote voeten heb, want met die borsten van mij val ik andersom haha. Ben niet plat van voor, maar wel van achter Maar trainen, ik fiets en loop heel erg veel. Voor de rest is fitness niet voor mij weggelegd
ik had een bange kont voordat ik zwanger was, nu heb ik eindelijk een kont nu ik zwanger ben en die sta ik niet meer af net zoals mijn borsten, eindelijk wat vet! ik hoop dat ze na de bevalling niet weer bang afdruipen
Nou, in 't zelfde schuitje hier... Ik durf alleen niet te zeggen of het ooit nog goed gaat komen, haha! Ik heb vrij brede heupen, en dan zo'n platte reet nu. Dus ik wacht geduldig mee af
Wil je wat van mijn j lo butt lenen? Er zijn wel speciale onderbroekjes te koop met wat bil erin misschien om je broeken wat mooier te laten vallen? Ik heb er geen ervaring mee verder (ben 1.55 en weeg 95 kilo )
Wil je niet bang maken, maar ik had dus ook een lekker kontje toen ik zwanger was. @dono.. ja stuur maar wat op naar dit gat (whaha)
Hihi lekkere gekkerd ben je ook .. je mag wel wat van mij hebben. B heeft ook al zo'n kontje als der mama denk familie kwaaltje 8)
Nou wil best. En nu denken jullie allemaal dat ik zo'n gratenpakhuis ben, maar dat ben ik echt niet! (ook 1 van de redenen waarom het er ook niet uitziet) Gelukkig heeft Sasha de kont van papa, die heeft een heeeerlijk kontje! Maar het doet soms echt zeer! En om nou op zo'n aambeienkussentje te gaan zitten
Komt het weer goed dan, met je borsten? Mijn kont zit er nog aan, maar bij mij zijn mijn borsten dus foetsie... terwijl ik maar 5 weken borstvoeding heb gegeven...
Hihi mijn man dacht dus dat ze na de bevalling en bv wel weer de oude zouden zijn. Nu hangen ze een beetje maar dat had ie nooit verwacht haha
Borstvoeding heeft geen invloed op je borsten. Van borstvoeding krijg je slappe borsten Je borsten veranderen door de zwangerschap, níet door het borstvoeden. Als je zwanger bent, wordt het vetweefsel in je borsten gedeeltelijk vervangen door melkklierweefsel. Daardoor voelen je borsten groter en voller aan en staat er meer spanning op het bindweefsel. Hierdoor rekt je huid uit. Als je geen borstvoeding geeft, dan slinken de melkklieren. Maar inmiddels is de huid van je borsten wél al verslapt. Of je vervolgens borstvoeding geeft of niet, heeft geen enkele invloed meer op het krijgen van slappe borsten. Of je borsten gaan hangen is een kwestie van aanleg, te vergelijken met het krijgen van striae. De ene vrouw heeft er last van, de andere niet. Over het algemeen geldt wel dat grote borsten eerder gaan hangen dan kleine. Zorg daarom voor een goede ondersteunende BH. Ga ook niet tijdens het geven van borstvoeding of tijdens het afbouwen op een streng dieet: als je snel afvalt, kunnen je borsten ook gaan hangen. En verder geldt vaak: hoe geleidelijker je de borstvoeding afbouwt, hoe mooier je borsten blijven Succes met de billen/borsten! Liefs Jazzie
Foto! Goh, nooit bij stilgestaan dat een bange kont ook een probleem kon zijn.... Hier juist last van een hardnekkige kont, helaas!
Je mag er wel een van mij hebben, volgens mij heb ik er sinds de bevalling twee. Alhoewel, ze zijn wel mooi in contrast met mijn heupen. Wil je die er misschien ook bij?
Bennie bang, http://i492.photobucket.com/albums/rr28 ... ing042.jpg Deze is trouwens van een half jaar geleden, tis nu nog erger.
oww neeee laten de billetjes aub niet de benen nemen! heb nu eindelijk wat vet op mn billen..mn broeken staan eindelijk leuk dus ik ben super trots op mn billetjes. en de borsten o my god... ik zag laatst de borsten van mn zus zonder bh en mn ogen werden zo groot als schoteltjes! het waren net tennisballen in een sok! hooop echt niet dat het ook zo erg wordt bij mij. nah ja zij heeft dan ook cup d dus die waren sowieso al wat zwaarder en ik heb cup c. maar maakt dat echt wat uit want mn andere zus had cup b (heeft 3 kidnjes nu en is naar cup negatief a gegaan) ze hoeft volgens mij niet eens een bh. aan. en haar borsten lijken op hangende kippenvelletjes.... wat ergg allemaal als ik eraan denk
Ik zou niet weten hoe mijn borsten er straks komen uit te zien. Heb altijd E gehad en sinds mn 20e hangen die ook al een beetje. (en bedankt ) Nu heb ik F (na de bevalling G) en het is er niet beter op geworden. Ach, lekker cliché, heb er wat moois voor terug gekregen. Maar soms (net weer met fietsen) doet het echt zeer! En mijn borsten doen geen zeer hihi.