Hoi allemaal, Over twee dagen ben ik 37 weken zwanger van mijn tweede kindje. Mijn eerste kindje is geboren toen ik 40+3 weken was. Mijn vliezen waren gebroken en had voor die tijd geen enkele voorwee of andere signalen dat de bevalling zou komen. Zelfs met gebroken vliezen, moest ik aan de weeenopwekkers. Deze zwangerschap is heel anders. Afgelopen week heb ik al een nacht gehad met flink voorweeen, die zijn uiteindelijk gestopt. Dat heeft er nu voor gezorgd dat ik inmiddels 1 cm ontsluiting heb. Daarna is het rustig geweest. Tot de afgelopen twee nachten. Ik ben enorm misselijk, moe en slaap slecht. Heb pijn in mijn onderrug. Heb het idee dat ik flink moet overgeven, maar er komt niets. Ook naar het toilet gaan helpt niet. Ik moet wel zeggen, dat ik denk "leeg" te zijn. Normaal bijna nooit ontlasting en afgelopen dagen heel veel gehad. Herkent iemand de misselijkheid in deze periode? Wat zijn jullie ervaringen? Ik herken hier niets van uit mijn eerste zwangerschap, bij jullie misschien wel? Groetjes
Ik werd misselijk rond de 34 weken. Dat was hier een teken van een te hoge bloeddruk moet er wel bij zeggen dat ik ook nog andere klachten er naast had. En bij me eerste heb ik het nooit gehad
Ik hoor wel vaker dat als je lichaam zich leeg maakt dat dat een voorbode is van de bevalling die ieder moment kan beginnen...weet niet of het echt waar is maar zou me niet verbazen.
Bloeddruk is gelukkig nog goed. Heb de hele zwangerschap wel vrij lage bloeddruk. Aan de ene kant mag die kleine wel komen met dat hete weer. Maar het zou natuurlijk beter zijn om nog een paar weekjes te wachten.... Het voelt zo raar, dacht misschien hebben meer vrouwen niet last van de laatste weken?
Misselijk hier ook weer met vlagen. Heb tot een week of 14 iedere dag gekotst, daarna ging het goed en nu sinds vorige week weer zon weeig gevoel .... Slapen al een paar weken super slecht als ik mn eigen moet draaien ben ik wakker veel last van mn bekken/rug op bed. Na een uur of 5 doe ik zoiezo geen oog meer dicht. Ga expres 's middags al niet naar bed als mn zoontje slaapt want dan doe ik 's nachts helemaal geen oog dicht En veel last van harde buiken beginnen inmiddels ook wat onaangenaam te worden, benauwd gevoel. Bij mij de eerste ook met 40.3 geboren. 2e komt met keizersnee en staat met 39 wkn gepland.