Iedereen bedankt voor jullie reacties. 07.30 mag ik bellen of er plaats is en dan gaat het toch ECHT gebeuren. Gisteravond ben ik om 20.15 naar bed gegaan en heb een slaappil ingenomen (Normison op recept van de gyn gehad voor een goede nachtrust). Ik ben wel 3x wakker geworden maar heb wel heerlijk geslapen!
Nou, het is vast gelukt, anders hadden we je hier wel weer gezien. Ik ben heel benieuwd! *duimt voor je*
even een kort berichtje; 27-01 ben ik bevallen van ons mooie meisje Abby Faye. Ze woog helaas maar 2290 gram waardoor ze opgenomen is op neonatologie. Vandaag zijn we ontslagen, haar gewicht was 2195 gram maar ze doet het zo goed op de borstvoeding dat we haar al mee mochten nemen. Bevallen is heeeeeeeel snel gegaan en heel fijn. Gelukkig zonder scheuren ed vanaf gekomen. binnenkort een uitgebreid verslag. Bedankt meiden!
Gefeliciteerd meid! Gelukkig doet je meisje het goed ondanks haar lage gewicht en heb je een goede bevalling gehad.
Gefeliciteerd!! Mooie naam en hopelijk gaat ze snel goed groeien. Fijn dat ze snel mee naar huis mocht.
Gefeliciteerd! Gelukkig is alles goed gegaan met de bevalling, ik hield dit topic al in de gaten, omdat ik nieuwsgierig was hoe het met je was. Heel veel geluk met Abby, fijn dat ze toch zo snel mee naar huis mocht. (En eh...je bent toch niet zelf naar huis gereden hè?!)
Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter....wat een mooie naam hebben jullie uitgekozen en wat fijn dat jullie zo snel naar huis mochten. Nogmaals proficiat