Ik weeg ook weleens 4 bananen af bijv. waarvan ik er dan 1 aan evi geef, maar dus wel voor 4 betaal aan de kassa. Waarom zou dat niet kunnen? Als je het toch netjes betaalt is er toch niks mis mee?
Ik vind ook dat er niets mis mee is hoor.. Ik pak 1 liga uit een doos en die geef ik aan Damian , vervolgens geef ik bij de kassa aan dat het pakje al open is en er is nog nooit een probleem van gemaakt.
Dat kan niet bij de AH. Daar wegen ze t bij de kassa af Maar idd dat gebeurt wel vaker. Ik heb t zelfs wel eens voor mezelf gedaan toen ik zo ongeveer onderuit ging in de winkel toen ik hoog zwanger was en ECHT ff wat moest eten. Dat kreeg ik met opwellingen ineens. En tja dan is t kiezen of delen. OF ik lig tegen de vlakte of ik eet wat. 9 vd 10 x had ik dan zelf wat bij voor het geval dat. Maar soms ook niet. Betaalde t wel altijd natuurlijk!
Nee, bij AH niet idd Daar zou ik in dit geval dat dus ook niet doen met die bananen. Maar bij de supermarkt waar ik altijd heen ga moet je zelf wegen en zo'n sticker plakken
Dit meen je niet! Ik geef nooit iets aan mijn kindje wat ik nog niet betaald heb. Maar ik stop alles in/ om en op de wagen. Ik stouw dat ding helemaal vol: onderop, in mijn netje tussen het handvat en ja nu komt het... zelfs in de tas die aan de rem hangt. Nu woon ik in een dorp en in de supermarkt zien ze mij ook hier vaak, dus misschien dat dat scheelt. Ben zelf weleens vergeten een pak melk ( baby) af te rekenen. Nou dan loop ik gewoon even terug en bied mijn verontschuldigingen aan en de kassiere ook ( haha), omdat ze zelf ook niet goed opgelet heeft. Maar wat ik zeg, dit is een klein dorp en ze kennen me bij de supermarkt. Maar kan best dat het ooit ook eens fout gaat. Trouwens ze mogen pas in je tas kijken na de kassa. ( heb zelf ook in een winkel gewerkt) De mensen kunnen zelfs bij de deur nog een ingeving krijgen dat ze iets vergeten zijn af te rekenen.
Alvast iets geven zonder dat je al hebt afgerekent vind ik niet kunnen, het is nog niet van jou.En waarom niet even wachten tot je hebt betaald? Lijkt me niet meer dan logisch, en zie het nut niet van alvast iets geven. Vorige keer bij de lidl, zag ik een man die wel spullen onder zijn jas verstopte, dus ik ben naar een winkelmedewerker gegaan om te zeggen dat de man nu langs de kassa ging, en het enige wat die zei was, oh, nu alweer, gebeurd zo vaak, maar nergens ging ze achterna hoor.
En waarom vind je dat dan niet kunnen? Ik betaal het toch? En dat doe ik soms omdat ik dan al een half uur in de supermarkt loop (doe altijd 1 keer per week alle boodschappen) en dan iets heb om Evi nog net even ergens mee bezig te houden.
gewoon iets van huis meenemen, of een speeltje geven? Je gaat het betalen, maar het is nog niet van jou.En misschien ben je idd je portomonnee vergeten, vergeet je het toch af te rekenen etc etc. Ook erg lastig voor personeel om te beoordelen of je het wel of niet betaald, enz. Waarom zou je het doen?
Bij ons in de supermarkt is het echt heel normaal dat een kindje tijdens het winkelen alvast een banaan/croissant eet. Waarom zou dit niet kunnen? Ik vind het erg klant onvriendelijk als dit niet mag van een supermarkt. Ik doe er soms wel meer dan een een half uur over om in de AH al mijn boodschappen bij elkaar te rapen en in de tussentijd geef ik mijn neefje vaak alvast een broodje want van al dat eten om hem krijgt hij echt honger. Vervolgens leg ik het zakje met de barcode erop bij de kassa neer en betaal ik het broodje (dat inmiddels al op is).
Ik leg ook altijd de boodschappen onder in het mandje van de kinderwagen. Ik wil niet ook nog een mandje erbij gebruiken want dat vind ik helemaal niet handig. Ze hebben hier in de winkel (een plus) er niets over gezegd. Hoeven ze ook niet te doen, want ik blijf het toch gewoon onder in het mandje leggen.
Ik heb een tijdje bij de groothandel (Makro) gewerkt. En daar mochten we niemand van diefstal beschuldigen totdat ze uit de winkel waren. Als we iemand iets in zijn zak zagen steken dan mochten we die persoon niet beschuldigen. We mochten wel naar hem toegaan om te vragen of hij zijn nog niet betaalde artikelen zichtbaar bij zich wilde dragen. We grepen pas echt in als de persoon in kwestie de kassa voorbij was zonder een artikel te betalen. Dat vind ik ook niet meer dan netjes om het zo te doen! Wat belachelijk al die herrie terwijl je de winkel nog niet eens van plan bent te verlaten!
ik was vorige keer in de super de boer, ik had netjes een mandje en zo'n karretje dat je mee kan trekken (van mijzelf) daar had ik al wat spulletjes in van een andere winkel. ik had mijn mandje even op de grond gezet om ruimte te maken in mijn karretje (had het er bij de vorige winkel zo ingegooid). kom ik bij de kassa om af te rekenen.. komt er een bewaker naar me toe om mij duidelijk te maken dat ik met een mandje moest rondlopen als ik hier ging winkelen... die ik dus ook had! blijkbaar was het personeel in dat gangpad gelijk naar de bewaker gegaan, omdat ze dachten dat ik mijn karretje aan het volladen was.:S. tis altijd zo voor schut als je uit de rij wordt gehaald, iedereen kijkt terwijl je niet eens wat hebt gedaan! ik snap wel dat je dingen niet van te voren mag openmaken/opeten. ik kreeg van mijn moeder vroeger ook wel eens een croissantje.. en natuurlijk rekende we altijd netjes af.. maar geloof me.. niet iedereen is zo eerlijk hoor
Ise, belachelijk hoe je behandeld bent! Ik zou zeker een klacht indienen! En over het alvast geven van een appeltje/broodje etc. Sorry, maar ik vind dat niet kunnen. Het is voor mij een basisregel dat je iets niet gaat weggeven voordat het daadwerkelijk van jou is. Dit voorbeeld wil ik aan mijn kindje geven. Dan neem ik toch een doosje rozijntjes ofzo mee, net zo makkelijk
Ik neem altijd iets van huis mee voor mn ventje als ik ga boodschappen, maar is wel een keer voor gekomen dat ik niks bij me had en hij echt honger kreeg. Heb toen dus een doosje kapitein koek opengemaakt en later ook netjes afgerekend, moet kunnen toch? Hier bij onze appie hein komen ze ook van n andere planeet: Ten eerste moet je heel goed op de datum letten, want de schappen worden niet op de goede manier aangevuld, dus als je niet op let, kom je met rotte produkten thuis. Ten tweede lopen de "managers" en "bedrijfsleiders" in hun gewone kloffie zodat je ze niet herkent als winkelpersoneel. Vind ik ook erg slordig. En dan de mandjes: Er staan nooit mandjes vooraan in de winkel en ik vertik het om er zelf eentje bij een kassa te gaan halen, dus hier gaat ook lekker alles onderin de wandelwagen. Er wordt wel vaak scheef naar me gekeken maar daar heb ik schijt aan, moeten ze alles maar goed op orde hebben! topicstarter, ik zou een klacht indienen bij AH, want dit slaat natuurlijk nergens op! Succes!
Hier zie ik nooit dat kindjes eten in de supermarkt. Maar hoe krijg je een kinderwagen en een winkelmandje mee. Met 1 hand is het echt niet rijden zo'n wagen
Hier past het winkelmandje mooi tussen de handvaten van de kinderwagen in... Daar staat hij dan tussengeklemt zeg maar...
Wat een belachelijke opmerking van die piep bij de AH zeg! Zou me dan ook helemaal kwaadmaken idd. En die boodschappen mogen ze dan ergens steken waar geen daglicht komt, hihi! Enne, ik heb Jamie vandaag nog tijdens de boodschappen een banaan in de winkel gegeven. Hij wilde graag een banaan en ik had mijn eigen tas niet bij me (waar altijd wel iets voor hem inzit ). Dus ik heb een tros bananen gekocht voor onszelf en die afgewogen en voor Jamie 1 banaan apart afgewogen, etiket erop en aan Jamie gegeven. Bij de kassa de lege schil laten afrekenen en klaar! Vinden ze hier ook geen punt hoor. Was trouwens ook de C1000, haha! Xx
heb een klacht ingediend. krijg ik een mail terug dat de betreffende manager dit graag telefonisch met mij zou willen bespreken..