vind ik ook die van mij kan hoog en laag springen wat ze wilt. Maar ik vind het logisch dat die mensen daar alert op zijn, in deze tijd word er idd veel gestolen in supermarkten en niet zo zuinig ook. En het was denk ik niet de bedoeling van die man om zo te reageren
Niet netjes van die AH manager. Ik had ook een klacht ingediend. En ik had ook mijn mandje laten staan en was weggelopen. Ik neem met winkelen hier in de supermarkt ook altijd een mandje mee ( heb een vrij lichte wagen dus lukt wel aardig ) maar eigenlijk moeten ze iets verzinnen op mensen met kinderwagens... Een speciaal mandje wat aan de handvaten kan ofzo haha. Mijn oudste krijgt ook weleens wat in de supermarkt ( als we grote boodschappen halen ) maar ik neem altijd iets van huis mee...
waarom is dat raar? Ik open ook vaak een koekje voor me dochter en dat opengemaakt pak met koekjes leg ik in me kar en betaal ik dan gewoon ( nogal logisch) Ik denk dat iedere mama wel eens een snoepje aan zijn kind geeft als het nog in de winkel is. Ik vind daar niks mis mee, zolang je niet gaat jatten
wat belachelijk zeg! ik werk zelf in een winkel en weet dus wat wel en niet mag. mij is altijd geleerd dat je nooit op zo`n manier tegen een klant mag praten. je mag iemand er pas op aanspreken als ie voorbij de kassa is. tot en met de kassa heeft iedereen namelijk de kans om alles te betalen. ik was vandaag bijna zelf een "winkeldief" . ik had melk en yoghurt onder de wagen liggen en die was ik vergeten af te rekenen. gelukkig heb ik mn boodschappentas altijd onder de wagen liggen en toen kwam ik erachter. schaamde me kapot. liefs doris
OOOh ik had die hele kinderwagen onderop vol gepropt en was die winkel door gaan scheuren. Officieel mogen ze je pas voorbij de deur aanhouden voor diefstal.. Wat een #####
nou, da's lekker dan! ik had a) een klacht ingediend, b) die man waarcshijnlijk zéér duidelijk te kennen gegeven wat ik van zijn verhaaltje vond en miscshien ook wel c) mandje over hem leeg gekieperd. (zwanger he? hormonen... ). echt, wat denkt die vent wel niet?!?
Ik werk zelf ook in een supermarkt en hebben natuurlijk ook regelmatig met diefstal te maken. Alleen wij houden nooit iemand aan waarvan we geen bewijs hebben! Als we het niet zeker weten, houden we diegene natuurlijk wel in de gaten maar zo iemand mag je nooit en te nimmer aanhouden waarvan je het niet zeker weet. Vaak komen die mensen wel weer terug en houden we ze extra goed in de gaten. Wel lullig is dat je iemand betrapt hebt, diegene heeft zelf ook in in de gaten dat ie gezien is en dan hou je diegene aan en blijkt dat 'ie het in de tussentijd terug heeft gelegd. Kun je niks mee helaas. Maar kortom je mag dus nooit iemand aanhouden als je geen bewijs hebt! Onterechte beschuldigingen mogen nooit gebeuren.
Ik geef mijn kinderen ook nooit al iets te eten in de supermarkt.Dat heb ik niet betaald en is dus nog niet van ons. Wat een lompe man zeg, ik geef je groot gelijk hoor!
Hoi hoi Ik werk zelf ook bij de appie en die man heeft je echt belachelijk behandeld bah wat een nare man dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wij hebben ook heel veel last van diefstallen en die mag je idd pas aanspreken als ze de kassa voorbij zijn en mensen die echt zonder iets winkelen gewoon netjes aanspreken maar niet zo. Groetjes