Eens te nauw, altijd te nauw toch?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zeeuwsmeisje, 23 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bij de bevalling van mn dochter zijn we erachter gekomen dat mn bekken te nauw is (dat is na de bevalling ook met een bekkenfoto bevestigd). Mn dochter daalde ook niet in destijds en dat had niks met de grootte te maken, bij 40w2d 3550gr en 48 cm. Dat pastte kennelijk niet.

Nu zwanger van de tweede en ik heb flink zeurende buikpijn onderin. Begin van de avond had ik er last van, dat trok weer weg en nu sinds een uur weer en wat heviger. Ik voel het ook in m'n rug. Agentoe lijkt het wat weg te trekken maar niet helemaal. Normaal zou ik denken indalen maar als mn dochter dat niet kon kan deze baby dat toch ook niet? Of doet hij/zij misschien toch een poging omdat ie nog niet zo groot is (geschat gewicht nu 1800gram)? Maar dan nog, tweede kindjes dalen meestal pas laat in.

Ik heb geen idee wat ik voel maar vervelend is het wel... bellen vind ik een beetje overdreven omdat ik me niet echt zorgen maak ofzo (ik ben niet zo van het bellen tenzij ik denk dat het echt nodig is) maar ben wel benieuwd wat het is.

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Volgens mij is het idd...eens te nauw altijd te nauw! Vraag het je vk of gyn eens?

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou ook inderdaad je VK bellen om te kijken wat dit precies kan zijn,
    Al zou het alleen maar zijn om eventueel een bevestiging te krijgen dat je nauw bent van onder. In mijn optiek is eens te nauw, altijd te nauw.
    Misschien dat je je dan kunt voorbereiden op een andere bevalling als een 'normale' bevalling (keizersnede).

4. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik heb het gevraagd aan mijn VK. Niet dat ik zelf te nauw was maar wel mijn moeder en mijn oma allebei. Maar de verloskundige zei dat elk kindje anders is, sommige kindjes zijn wat kleiner en die kunnen er dan wel door..
    Maar ik zou er zeker eens met je VK over hebben. Dan ben je weer wat geruster!

Deel Deze Pagina