mischien een heel raar iets maar ben nu 24 weken zwanger en heb sinds 2 a 3 dagen een ongesteldheidsgeur( nadat ik naar de wc ben geweest ) ook als ik heb gedouchd ruik ik het soms het klinkt mischien vreemd wie heeft dit gehad of weet hier iets aan te doen groetjes linn
ik wordt ook gek van die gore afscheiding. bah!! stinkt idd soms. voel me echt smerig dan. loop al weken met inlegkruisjes
Ja nu je het zegt.. heb ik ook. Alleen niet echt bij stilgestaan.. vind het meer vervelend dan dat ik me er zorgen over maak.
ik ruik ook steeds die vieze geurtje bah wordt er misselijk van bah. heb je er geen doekjes voor? ik was nu steeds met koud water.
Ik heb het ook gehad! Vreselijk! De Vk raadde me vooral af om meer te gaan wassen enzo...want dan wil je lijf alleen maar nog meer afscheiding produceren. Ik gebruikte maar van die inlegkruisjes van Alldays Fresh (geloof ik) die hebben een beetje een geurtje!
Je reukvermogen is tijdens de zwangerschap vaak vele malen groter...misschien ruik je het daardoor nu ook buiten je menstruatie om?