snap ik, dat zou ik ook graag willen! dat huis staat al 3,5 jaar te koop echt 2 maanden nadat die mensen het van mn zus en zwager gekocht hadden zette hun het alweer te koop omdat ze het achteraf toch niet konden betalen (ivm schulden enzo)
Wow wat een klein prijsje voor een mooi huis! Ik zou vragen naar betonrot, omdat dat iets is uit deze bouwperiode. Dubbelglas is gevolesmatig warmer, maar dat is wel te vervangen. Neem een schroevendraaier mee en prik hier en daar even in het hout. Hebben wij ook als tip gekregen. Kijk of de deuren, kozijnen goed sluiten. Wij hebben een vergelijkbaar huis voor 2.6 ton gekocht zonder mooie badkamer, vloer of keuken.
Wat een leuk huisje! Tjee en die prijs... Ik heb mijn woning gekocht voor 190.00 euro zonder keuken, badkamer enz... En ook niet in een supper nette buurt...
Ik vind het niet zo heel raar om 11000 meer te vragen dan 4 jaar geleden. Wij vroegen 50.000 meer na 4 jaar, al hadden wij ook behoorlijk geklust, maar de prijzen waren enorm gestegen in die tijd. Maar goed, dat verschilt natuurlijk enorm per regio wat je voor een huis betaalt. Jammer dat sommige dingen wat tegenvielen. Mocht je toch interesse hebben, net als Judith al zei, laat ze ook controleren op betonrot voor je het koopt. @Truusdemier, lekker handig zo'n lekkage, vooral als ze niet precies weten waardoor het komt, zou daar ook niet op zitten wachten. Vind het er ook wat zooierig uitzien op de foto's, snap niet dat ze allemaal stickers op de ijskast hebben zitten en tig potten en dingen op je aanrecht hebt staan. Natuurlijk moet je daar doorheen kijken, maar veel mensen kunnen dat niet, snap ook nooit dat een fotograaf er niets van zegt, die van ons lette echt op elk pietluttig detail. Hopelijk vinden jullie snel een ander leuk huis in Utrecht!