Ik ben benieuwd wie bij jullie op nummer 1 staan, en dan niet zeggen gedeelde plaats, wie red je uit een brandend gebouw, je kind of je man, kortom wie staat er in jullie gezin op nummer 1, je partner of je kind(eren) Ik ben benieuwd hoe dit bij jullie thuis is.... leek me wel grappig om te weten of wij nu echt zo apart zijn...
Eeeh natuurlijk de kids...kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand zijn man op nr 1 heeft en dan de kinderen op nr 2...of ben ik nu zo raar? Ondanks dat ik suuuuuuuuuuuuuuuuuuperveel van mijn mannetje hou, doe ik dat nog altijd meer van mijn kindjes...zij zijn mijn alles!
Bij ons zijn het ook de kids, dat is de afspraak die we hebben, als ze straks 18 zijn draaien we het weer om HIHI Ik sprak pas iemand die zei dat ze haar relatie op nummer 1 had staan omdat ze daar de rest van haar leven mee moest delen... Ik vond dat apart dus dacht even checken, das altijd leuk van ZP forum dan heb je altijd leuke meningen!
Sorry, ik zie nu dat ik erg snel was... Maar zeker mijn dochter op 1... Dat zou echt het aller-allereerste zijn!
ben ik toch niet zo raar als ik toen in dat gesprek dacht ze deed net voorkomen alsof ik mijn man mishandelde HAHA ik houd zielsveel van hem maar hij zegt ook als je moet kiezen tussen mij en de kids als het ooit op leven en dood aankomt dan gaan de kids voor, wij willen niet anders...
Hmm, maar je kinderen heb je toch ook de rest van je leven? Mijn relatie is heel belangrijk maar er zijn maar 2 persoontjes waarvoor ik alles en iedereen direct zou laten vallen als het moet. Inclusief mezelf....
bij mij ook absoluut mijn kinderen ( heb nu nog maar 1 zoon, maa de 2e is onderweg dus ik praat vast over kinderen ) wij hebben ook de afspraak dat kinderen altijd op 1 zullen staan.
Sorry maar ik kan niet kiezen ... ik zou eerst naar mijn zoontje rennen en dan naar mijn ventje maar zou niet mijn zoontje pakken en dan naar buiten rennen ...
Dus dan zou je omdat je niet kan kiezen het leven van je kind riskeren? Mijn man zou terugkomen van zijn dood om me dan een klap voor mijn oren te geven Pas zaten we keer een film te kijken, adrift (open water 2) en daar duikt die vrouw terug om haar man te redden (omdat hij het nodig vond zichzelf te verdrinken ik zei geinend tegen mijn man, als jij wil verdrinken dan laat ik je lekker, ik blijf bij mijn kind en die heeft ook een moeder nodig dus zou ook mijn eigen leven niet zomaar riskeren voor iets..
mijn man kan zichzelf redden,de kinderen hebben mijn zorg nodig en hebben in mijn buik gezeten, zijn een deel van mij. hoeveel ik ook van mijn man hou, hij kan dat niet zeggen