Even een positief berichtje tussendoor Een tijdje geleden opende ik een topic over dat ik het moeilijk vond te genieten van mijn zwangerschap. Maar het wonder is geschied ik voel me super. Na erg veel last van bi een dreigende vroeggeboorte en strikte bedrust voel ik me nu beter dan ooit. Vraag niet hoe het kan maar ik heb helemaal geen last meer van mijn bekken. De bedrust periode is voorbij want mijn kindje mag geboren worden! Ik loop de hele dag te stralen en krijg van iedereen complimentjes. Ik geniet van de bewegingen in mijn buik en kijk er naar uit om mijn kindje vast te houden maar.. zo hou ik het nog wel even vol! Dus voor iedereen die er doorheen zit, het kan nog goed komen! Ik ga nog lekker een paar daagjes/weekjes genieten van mijn zwangerschap!
heerlijk! fijn dat je jezelf zo positief heb gehouden, en natuurlijk een voorspoedige bevalling gewenst!
Fijn zeg voor je! Ik hoop dat dit zo mag blijven tot je de kleine in je armen hebt. Lekker stralen en genieten meis en een goede bevalling gewenst.
Fijn om te horen dat het nu zo goed met je gaat. Ik hoop dat je nog ff kunt genieten van je zwangerschap en dat je 100 keer zoveel geniet van de kleine die je dadelijk in je armen kunt sluiten. Wel laten weten of het een jongen of een meisje is geworden hoor enne wanneer hij of zij is geboren. Ben nu wel heel erg benieuwd. Zou willen dat het bij mij al zover was hihihi We horen snel van je meid. Liefs nance158
Heerlijk meid. Nog heel even dan is het zover, of misschien is het al zover. Succes in ieder geval. Ik voel me trouwens ook nog steeds super.