zaterdag, zondag & maandag pos ovu test ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Robing, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    dag allemaal,

wat denken jullie; ik had afgelopen zaterdag, zondag en maandag een positive ovulatie test, enig idee wanneer de ovulatie is geweest
    mijn temp is niet (erg) gestegen (nou ja van 36.1 naar 36.25 dus minimaal dat was vanmorgen) ?

ik denk zelf maandag of dinsdag..... zal ik er naast zitten ?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zelfs minimaal kan eisprong zijn.. dus ik gok gisteren

3. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    ik zet ook in op maandag, mm afwachten maar weer ! dank

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

als jij zaterdag je 1e positieve ovulatietest hebt gehad dan denk ik ervan uitgaande dat de ovulatie volgt gemiddeld 36-48 uur na de positieve test dat je je eisprong of van zondag of maandag hebt gehad, of de maandag......ze zeggen wel eens dat ovulatie seizoensgebonden is en je ovulatie doorgaans 'snachts plaats vindt....

dus ik gok op van zondag op maandag....maar ja dat is maar weer 2 wkn afwachten... ;)

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    maar goed hoe het ook is, tis natuurlijk altijd belangrijk om te zorgen dat je de afgelopen paar dagen goed "geklust"heb wil je resultaat behalen... ;) :)

6. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    ja hoor goed "klus weekend" gehad vanaf maandag niet meer dus misschien net te laat!?
    moeilijk hoor, had me voorgenomen er niet zoveel mee bezig te zijn,maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan !

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nee hoor te laat zeker niet, stel dat als jij na je positieve ovu test een wat langer duur zou hebben voor je ovuleert dat zou dan max (volgens onderzoeken dan he) 48 uur oftewel 2 dgn later zijn dan heb je het dus over maandag...de zondag hebben jullie het nog wel gedaan zeg je nou dan ben je toch mooi op tijd geweest, de dag voor je eisprong is je vruchtbaarste dag zaadcellen overleven doorgaans 78 uur dus al had je je eisprong op de dinsdag gehad dan nog heb je grote kans als de winnaar er tussen heeft gezeten en je eitje was goed dat ze elkaar heus wel zouden vinden.... :)

maar ja dat is weer 2 wkn afwachten meid...

8. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    let's hopes so ! toch altijd fijn dat iemand je gedachte kan bevestigen nu alleen maar afwachten
    das de moeilijkste kant van het verhaal.. !

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja meid ik weet er alles van hahaha, ik heb zoiets van als het deze maand nou nog niet raak is hahaha leek wel of we weer 10 jr terug in de tijd waren gegaan en dat enkel door een paar heel hoge laarzen (tot over de knie) hahahaha leken wel weer een stel jonge konijnen.....

en destijds bij de 2 andere kids waren we ook nog zo ontzettend "druk"wat dat betreft dus als het nou niet gelukt is weet ik het echt niet meer hoor, dan maakt het voor mij niet uit of we het elke dag doen om de dag of meerdere keren per dag, dan moet er gewoon iets niet goed zitten hahahaha maar ja ook ik moet nog wachten tot volgende week donderdag... ;)

10. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    haha ja kan me er iets bij voorstellen (lees hubbie zegt ; wat nu alweer ?), ik ga voor je duimen smoekie ! je zou zeggen je hebt 2 kids dus de derde volgt snel, zo zie je maar
    het kan raar lopen en niet altijd zoals je zou willen !

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nee idd, t was misschien heel stom maar omdat ik bij de 2 andere kids direct zwanger was ga je er ergens ook van uit dat het bij een 3e ook zo zal gaan, zo zie je maar weer je blijft niet eeuwig jong... ;)

jij ook heel veel succes meid...:)

12. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    zaterdag, zondag & maandag pos getest, nu pas donderdag ochtend temp omhoog (36,54) snap er nu niets meer van, dus zal wel weer te laat zijn toch ? (zondag voor 't laatst geklust) pff wachten...

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb ook foto van ovulatietest in mn album staan en van persona. Helemaal dik is het streepje vand e ovulatietest niet dus ik denk dat ie eraan zit te komen, mn ei..Hbe wel steekjes vanaf vanacht best veel, vruchtbaar slijm vanaf vandaag best veel..
    Mn temp is vanochtend voor de derde dag laag: eerst was het gedaald naar 36,6 (2 dagen) en vanochtend was het 36,4 c! echt heel laag voor mij dus misschien dat dan morgen mn ei is ofzo? Hebben in ieder geval goed geklust gisteravond ook..
    Iemand van jullie enig idee?

Liefs

Sylvia

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Oja, het laatste testje van die ovulatietesten is van vandaag maar later is daar wel een streepje opgekomen net zo dik als de enerlaatste...dus denk dat mn ei er aan gaat komen dan?

Deel Deze Pagina