11 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lydia31, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Sinds gisteren is Naomi erg aan het gillen en krijssen.
    Ook werd ze vanacht ineens om half 3 weer wakker en wilde ze een fles, die ging ook praktisch leeg.
    Ondanks dat ze 10,5 maand is zit ik toch te denken aan de 11 maanden sprong.
    Heb al twee weken geleden de mail van oei ik groei gehad.

Hoelang duurde de sprong bij julie kindjes?

Gr. Lydia

2. Hoi,

bij Niels duurde die een paar dagen, hij heeft 1 keer gehad dat die 's nachts huilend wakker werd en echt alleen met de fles stil te krijgen was.

Kan makkelijk dat het een sprongetje is, die elf maanden is een richttijd, bij de een komt die wat later, bij de ander wat eerder & soms komt die ook helemaal niet ;).

Groetjes,

Savita

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    bedank voor je reactie.
    Naomi heeft altijd wel erg last van de sprongetjes.
    En ze heeft ze idd altijd te vroeg maar het duurt wel totdat ze kunnen duren.
    Ze is dus met de sprong bezig van het moment van aanvoelen totdat het afgelopen is.

Gr.Lydia

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hier ook eentje die last heeft van een sprongetje. Het begon zo'n 6 weken geleden, en het word nu eindelijk weer wat rustiger. We slapen nu al weer 4 nachten door zonder er steeds uit te hoeven.

Succes

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    vanmorgen was ze er pas om half 6 dat vind ik al een betere tijd.
    ze heeft nog nooit lang geslapen smorgens.
    Heel af en toe is tot half 10 maar dat is al maanden geleden.
    Ach wat dat betrefd komt onze tijd nog wel.

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ja het schijnt wel een lastige sprong te zijn dan die andere.

7. Hoi,

ik weet niet of de sprong 'lastiger' is, denk alleen dat je wel steeds meer van de sprongetjes gaat merken omdat de beebs verbaal en fysiek sterker worden en ze dus ook beter laten merken als iets ze niet zint.

Over het algemeen heb ik bij Niels van veel sprongen niet heel veel gemerkt en deze was i.v.m. de rest best wel 'hevig'.

Volgens mij is hij nu bezig met de 13 maanden sprong en ik heb nu al het idee dat we onze lol nog op kunnen de komend tijd ;).

Groetjes,

Savita

Deel Deze Pagina