3 op reis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tinkerbel, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Weet iemand of 3 op reis wordt herhaald op de tv? De internet uitzending is namelijk bar slecht.
    Maar het komt steeds tegelijk met iets anders wat ik kijk.

Gr, Tinkerbel ;)

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dit heb ik van wikipedia of het klopt weet ik niet maar ik hoop dat je er wat aan hebt:

3 op Reis
    Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

3 op Reis is een Nederlandstalig reisprogramma gepresenteerd door Floortje Dessing en Sebastiaan Labrie en wordt uitgezonden door LLiNK en KRO. Naast de vast presentatoren is er wekelijks ook een gast reiziger die een eco-bestemming verkent, en hier verslag van doet. Verder maakt Floortje Dessing in het eerste seizoen een lange reis van Amsterdam naar Bhutan, Sebastiaan Labrie bezoekt wekelijks een onbekende bestemming in Europa.

In het tweede seizoen ondergaat het reisprogramma een aantal kleine wijzigingen. De eco-reis die in het eerste seizoen door gast reizigers werden bezocht vallen af. Verder wordt Froukje Jansen in dit tweede seizoen als vast derde presentator aan het team van 3 op Reis toegevoegd.

Het programma wekelijks opzondag te zien op Nederland 3 om 19:55. Verder wordt het programma nog zo'n twee keer per week herhaald.

EDIT: ik zie het trouwens niet op de online tv gids staan :(

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Beetje laat, maar nog bedankt hoor!

Deel Deze Pagina