Zijn hier nog meer mama's met kleintjes die niet tegen Zwitsal kunnen? Mijn meisje krijgt gelijk uitslag... Ik vind het wel jammer want als je het ruikt denk je gelijk baby!! Wij gebruiken nu Balneum extra vettend in het badje en heel soms kan ze nu mee onder de douche maar daarna wel gelijk insmeren met Balneum... Hebben jullie misschien iets anders gevonden waar je kindje wel tegen kan met een lekker babygeurtje? Ik heb haar laatst onder de douche gewassen met c1000 babyshampoo en wasgel en dat ging goed dus binnenkort nog een keer proberen hoop dat het wil
Onze kleine man heeft het ook gehad! zodra hij uit bad kwam zat hij onder en het trok niet meer weg tot hij zowat het volgende bad kreeg.. we zijn toen overgestapt naat hypo allergeen en dat ging goed.. wel heb ik vanaf het begin zwitsal haarlotion en zwitsal parfum gebruikt daar kon hij goed tegen en rook hij toch heerlijk naar zwitsal nu een jaar later, kan hij het goed hebben en krijgt hij er geen uitslag meer van
louise was/is ook erg allergisch voor Zwitsal. Wij gebruiken de producten van Etos huismerk en dat gaat goed, ruikt lekker en is een stuk goedkoper.
Ik gebruik nu de producten van Lief! Dat gaat hier ook goed. Al gebruik ik daar geen bodylotion oid van. Zijn lijfje smeer ik in met vaseline lanette creme.
Ik had verwacht dat Andy het niet kon hebben.. Ik had voor de geboorte al Natusan gekocht (de lavendel serie.. als je een lekker-baby-luchtje zoekt een tip!! ruikt wrang uit het flesje, maar op een baby heeerlijk!) Ik kreeg na de geboorte wat zwitsal, en na proberen ging het super! Ik droog er best van uit.. mijn knulletje ook.. (maar van elke zeep/badgel soorten hoor) maar geen uitslag. En lekker wat olie/bodylotion en hij heeft een lekker soepel zacht huidje! Hij gaat ook maar 1 a 2x per week in bad, verder met wegwerp-washandjes (anders heb je nog het zeep-effect) Hij heeft precies mijn huid, dus ik weet wat hij wel en niet kan hebben..
Bedankt voor de tips iedereen! Grappig dat die natusan wrang ruikt uit een flesje maar anders op een baby ik zal het eens proberen!
Bij de action heb je ook doucheschuim en dat ruikt naar Zwitsal. Ik gebruik ook LIEF, geen bodycreme maar wel de doucheschuim. Ze had ook uitslag en dat is weg na 3 dagen geen Zwitsal.
Lianna kon er als baby al niet tegen en nu merkten we laatst dat dat nog zo is (op kdv hadden ze zonnebrandcreme van Zwitsal en haar huid lag op bepaalde plekken helemaal open).
De haarlotion van Zwitsal geeft echt een heerlijk Zwitsal geurtje dus dat zou je naast je geurloze producten kunnen gebruiken.
Jamie kan ook niet tegen Zwitsal, hij kreeg uitslag over zijn ruggetje en op zijn buikje. We gebruiken nu de babylijn van Weleda en dat gaat prima. Is geen typisch babygeurtje, maar ruikt wel heel erg lekker!
Hier ook Weleda, gaat prima, ze vindt zelf vooral de olie een feest en wijst en lacht er al naar voordat ze afgedroogd is. Bij andere merken olie is dat duidelijk minder...
Dochter kan ook niet tegen Zwitsal, behalvo de shampoo/haarlotion dan. Ik had latst wat talkpoder op de billejtes gedaan, nooit aan gedacht dat dat Zwitsal was.. Meteen uitslag. Ik gebruik die Nijntje serie van de DA en badolie van Neutral.