Ik heb sinds een paar dagen heel onregelmatig een harde buik. Ze doen geen pijn, maar het voelt wel ongemakkelijk, ook een beetje druk erbij van onder. Wie herkent dit ook? Of moet ik me zorgen maken? Het is dan wel mn derde zwangerschap maar het is alweer een poos geleden om te kunnen herinneren of ik het bij de jongens ook had of niet
Ik had dat ook vroeg deze zwangerschap, op aanraden van de gyn mn urine laten onderzoeken bleek ik blaasontstekking schijnbaar doet dat geen pijn tijdens de zwangerschap, het weekend over had ik weer erg veel druk beneden bleek een beginnende schimmel te zijn, dus miss een optie om je ff te laten controleren, je lichaam kan je goed voor de gek houden tijdens de zwangerschap
Volgens mij is dit wel erg vroeg en is het pas enigszins normaal vanaf 20-22 weken. Maar misschien is dat wel anders bij een derde zwangerschap? Zou inderdaad ook even je urine laten controleren en contact opnemen met je vk als je er toch een aantal hebt per dag.
Ik zou inderdaad je urine laten onderzoeken op aanwezige bacterie of schimmel. Is wel erg vroeg om nu al harde buiken te hebben
Ik had veel harde buiken sinds week 17. Geen blaasontsteking helemaal niets. Conclusie; gevoelige baarmoeder. Ze doen tot op heden niets (cervix is opgemeten etc.) Ik zit wel al sinds week 20 in de ziektewet en pas sinds een paar weken merk ik dat het wat rustiger is zolang ik maar niet teveel doe. Ik hoop voor je dat je niet hetzelfde hebt want leuk is anders
Oei... ik bel morgen direct de vk. Ik kan me niet heugen dat ik het zo vroeg al had bij de jongens. ik zit sinds week 7 in de zw doe thuis al heel rustig aan. Schimmel is t niet daar ben ik zo vaak mee geplaagd geweest dat ik die symptomen wel herken...
Hier ook van de derde zwanger. En bij alledrie de zwangerschappen vanaf een week of 14_15 al harde buiken
Bij een volgende zwangerschap schijn je hier meer en eerder last van te hebben. Hier de derde en idd ook al erg vroeg. Heeft ook met de groei van je baarmoeder te maken. Dat gaat in spurten. Zit je net in zo'n groei-stuip dan kun je er veel last van hebben (ik ging er zelfs echt 'zwanger' van lopen, haha), maar een week later is het weer rustig. Om vervolgens nig wel een periode (of twee) terug te komen. Zolang ze niet echt pijnlijk zijn is er meestal niets aan de hand. Hier zelfs geen blaasontsteking getest. In mijn overtuiging voel je dat verschil echt wel. Als ik naar mezelf kijk dan he.