Fantastisch dat ik hier een berichtje mag plaatsen! Kort onze weg: Na 8 mnd lange onregelmatige cyclussen 1 jaar geleden naar de huisarts---> gynaecoloog , hier werd PCOS geconstateerd ,maar veel erger was het vreselijke bericht dat er geen enkele levende zaadcel was gevonden in mijn man zijn sperma! Enige optie nog was een doorverwijzing naar een gesp.uroloog(androloog) in het Erasmus, Min man werd onderzocht maar de makkelijke problemen als een afsluiting van zaadleider of hormoontekort etc was niet aan de orde, Enige optie nog was een operatie in zijn teelballen , een Tese operatie, In juni Was het zover ,wat een spannende dag was dat! Toch ooit zelf kindjes of adoptie? (Donor is geen optie voor ons). 50/50% Uitslag van de operatie was geweldig Er waren heel veel goede zaadjes gevonden en we mochten het ICSI traject in en nu dus zwanger van de 2e cryoterugplaatsing! Hiervoor nog een verse tp gehad en een niet goed ontdooide cryo en een keer de eisprong gemist, dit is echt zo'n enorm groot geschenk! Uiteindelijk dikke positieve testen op 15 DPO en een clearblue van 2-3 weken zwanger op dezelfde datum! Wow! Een jaar gelede zulk slecht nieuws en nu een wonder aan het groeien in mijn buik!
Wow wat bijzonder! Gelukkig kunnen we tegenwoordig met de wetenschap een heel eind komen! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Superbedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes en felicitaties! Ellke keer als ik geslapen heb en waker wordt denk ik meteen....wow ik ben echt zwanger, we krijgen een kindje! Op naar bijzondere maanden! Ook zo gaaf om de ouders en broers/zussen het snel te kunnen vertellen!
Bedankt allemaal voor de felicitaties, het is hier inmiddels een klein beetje aan het landen en gisteren hebben we het aan de ouders en broers/ zussen verteld, die waren zo enorm verrast en enorm blij!! Net als wij Het is zo fantastisch dat de Tese en ICSI werkt met mijn PCOS! Hopelijk geeft het merk mensen hoop. Succes iedereen weer,