Onderwerp zegt het dus al zit te zappen maar niks leuks! Wie nog meer ? Of ligt het aan mij ? jessica
of boodschappen doen via de site van AH aangezien manlief het vaak te druk heeft om boodschapen te gaan halen door de weeks(tja eigen ondernemers)
Normaal zou je eigelijk lekker buiten moeten zitten Maar ja, zal wel weer lekker tropisch zijn al ik moet bevallen Schijnt m'n lot te zijn 2005 leek ik wel zwelgje met dat weer, als jessica kwam aangelopen bewoog de grond (en m'n voeten) Klaag klaag......... Hormoontjes jessica
hahahaha i know all about it hoor vorigjaar hittegolf hoogzwanger.. NOOIt meer mocht ik ooit weer prberen... stop ik demaanden augustus tot en met februari... dan weer beginnen in maart t/m juli alles om die hitte te ontlopen..
Nou indd, al is het wel lekker als je naar buiten gaat met de kleine Anders in de winter lijkt het me ook zo koud, mooiste zou zijn mei juni
hahaha ja ben zo getraumatiseerd door de hittegolf en hoogzwanger zijn.. dat ik dat dus NOOIt meer wil... hahahaha...
dacht al dat het aan mij lag..niet dus.. alle leuke dingen zijn geloof ik afgelopen. en zo'n nutteloze serie als shark ofzo moet je volgen anders snap je er nog niets van haha. Vriendje is even naar zijn ouders dus ben lekker achter de pc gekropen. liefs kaatje
hahaha ja ben zo getraumatiseerd door de hittegolf en hoogzwanger zijn.. dat ik dat dus NOOIt meer wil... hahahaha... zei ik ook en kijk resultaat jessica
CSI is zo vaak op TV dat het me een beetje mijn neus uitkomt geloof ik zo onderhand... maar bij gebrek aan wat anders is het toch de beste optie... Filmpje erin misschien?
Denk dat ik maar naar bed ga, en daar tv ga kijken, misschien jensen of 4 in het land/Hart van Nederland......
Idd helemaal niks op ! Ik ben hartstikke vroeg gaan slapen vanavond,met als resultaat dat ik nu wakker ben en niet meer verder kan.. Alleen maar vervelende 06 reclames op tv,grrr dus maar ff wat internetten en dalijk een nieuwe poging,trusten