Wauw................daar wordt je nou echt stil van! Erg mooi! De opmerking " Liefde maakt blind" geeft hier nu wel een vreemde intrede zeg......
hai swissa zou je mij kunnen vertellen welk liedje dit is, en van wie?, en of de clip nog ergens anders staat... had hem al eens bekeken, vond hem zoooo mooi, maar nu is ie verwijderd?, staat op you tube... groetjes fay
Verdorie hij is inderdaad verwijderd van Youtube Het liedje is van Nawal en Jalal (marokkaanse zanger en zangeres). Ik moet hem vinden, vind 'm zooooooo mooi, vooral die clip! Ik heb hem ik heb hem hahahaha komt ie: http://www.youtube.com/watch?v=353wxYmj ... ed&search=
jaaaaaa, goeie!.... de clip en de muziek is super mooi... thnx!... hoe kan dat, dat ie weg was?... groetjes fay
Ja hij is echt giga mooi gewoon Ik heb geen idee hoe hij weg is gegaan, er zitten ook zoveel mensen op die site niet normaal meer miljoenen per dag geloof ik. Maar hij is er weer heb je mijn pb ontvangen hoe je 'm moet zoeken?
oooh my god wat wens ik nu dat ik berbers versta zeg, super romantische clip, leuke muziek alleen ik versta het niet echt heel ontroerend