Hey meiden, ik wil heel graag kwijt dat ik zwanger ben . Willen jullie alsjeblieft voor mij duimen dat deze bij me blijft? Volgens mijn arts is er helemaal niets met me aan de hand en heb ik gewoon pech gehad, maar toch. Ik kan elk duimpje gebruiken op dit moment. Groetjes, Dominique
Gefeliciteerd Dominique! Hopen dat deze bij je mag blijven! Ik weet hoe spannend het is! Good luck!!!
Van harte gefeliciteerd. Zelfde verhaal hier. Maar nu gelukkig alweer 10 weken met goede echo vorige week. Dus duim ook voor jou!!! Fijne zwangerschap!
Gefeliciteerd! Bij mijn zoon had ik ook eerst twee miskramen voordat we hem kregen.. dus wie weet.. drie X is scheepsrecht! Ik duim voor je !! Hopelijk kan je snel genieten van je zwangerschap zonder twijfels en onzekerheid. Samen op naar een prachtige echo
Hoi Loki, kan je tegenwoordig het geslacht al met 16 weken laten bepalen? Wow! Moet je dat dan bij een particulier echo bureau laten doen? Dat lijkt me echt leuk! Groetjes, Dominique
Edit, sorry, laatste berichten niet gelezen... ik vind het zo enorm klote voor je, sterkte meid. Ik leef met je mee.
Wil je heel veel sterkte toewensen, zie dat het duimen geen zin meer heeft. Hoeveel kan een mens verdragen, dikke knuffel
Kan me voorstellen lieverd! Echt een hele dikke knuffel!!! Als je erover wilt praten barst los zou ik zeggen, is juist goed niet opkroppen lieverd!