Ik zit in de achtertuin met mijn laptop op schoot. Emma zit voor me lekker op een kleed te spelen met het doosje van de zonnebrandcreme want tja dat is toch leuker als je egen speelgoed toch? Horen we opeens een man praten. Volgens mij komt hij uit Romenie of in iedergeval die kant uit. Emma zit me toch heel erg verbaasd aan te kijken, ze snapte er niks van (dus blijkbaar spreekt Emma geen roemeens haha) Toen de man ophield met praten begon ze opeens te lachen (of verstaat ze het toch wel0 zo grappig. Net of ze verstond dat hij wat grappigs zei (alleen haalde ik uit de toon dat hij boos was op zijn zoontje) maar ach. Ik moest er zelf ook erg om lachen.
, grappig zijn die dingen he. Wij zaten zondag in de auto, zat er echt zo'n trage muts voor ons. Ging ze ook nog eens links rijden, zodat iedereen haar rechts moest in halen, wil er net zo'n trike voorbij (motor, zo'n driewieler), gaat ze weer naar rechts. Roept mijn zoontje ineens. JAJA (echt op zo'n manier van "wat doet zij nou". Daarna volgde een diepe zucht. Vriend en ik lagen helemaal in een deuk. Hij zat nog net niet met zijn hoofd te schudden
hahahahahahaha lig echt in een deuk.. Mijn dochtertje kan sinds kort heel duidelijk JA en NEE schudden. Ze snapt alleen niet wat dat betekent (denk ik) Maar elke keer als oma van mijn man haar op schoot wil nemen, gaat ze als een gek NEE schudden.... Wel een beetje genant maar ik geef haar geen ongelijk
Hier ook om de gekste dingen nee schudden (ja knikken lukt nog niet). Zo schattig. Mag mamma een kus? Druk nee schudden . Neefje van ons is 7 met een ontwikkelingsachterstand (zal rond de anderhalf zijn misschien zelfs jonger), maar hij kan om de gekste dingen pret hebben. O.a. wanneer Aaron helemaal overstuur krijst. Dan komt Lars niet meer bij .
@adi dat voelt ze nu dus al aan haha hahaha! prachtig te lezen hoe ze al zo snel doorhebben van ja en nee.
liepen op straat, fietste een kindje, mila erg geinteresseerd kijken. ik: wil mila ook een fiets? mila: NEE! ik: wil mila dan een auto? mila: NEE! ik: wil mila een motor? Mila: JA! en handjes klappen nou, das duidelijk toch, mijn mini biker-chick.
Mijn moeder maakte laatst een grapje, maar zo eentje die we allemaal al wel eens gehoord hadden. Dus we grinnikten een beetje. Julia zat naast de tafel in de MC en zei opeens heel wijs: Ha - Ha! Ook echt op een toontje van: Ja, haha, heel erg leuk (not). We lagen in een deuk!!! Dat nee schudden doet Julia ook, en ze doet het nog harder als je zelf dan 'Jaaaaaa!' zegt