Woeeehoeee meiden ben zo heppie!! Vanavond naar de bijeenkomst van het gastouderbureau geweest. Als ik mn kinder-ehbo heb(31okt en 7nov cursus) Dan kan ik half november beginnen met het verkorte traject voor MBO-diploma helpende welzijn niveau Er komt wel een kanttekening bij dat het om gastouderniveau gaat maar de basis kan voor veel vrijstelling zorgen bij de kraamopleiding die ik uiteindelijk wil gaan doen En dan nog...Heb dan wel een echte diploma om op mn cv te zetten ipv deelcertificaten Zit er dus gewoon dik in dat ik in Januari een diploma op zak heb Ik ben er echt superheppie mee. Heb door omstandigheden geen middelbare school diploma(wel havo 3-4 overgangsbewijs) En nu komt er toch eindelijk iets op mn cv wat erop begint te lijken *stuiterstuiter*hahahaha
Gefeliciteerd meid! Je mag trots zijn op jezelf! Heb je toch maar even mooi bereikt Geniet van je heppiedepeppie gevoel!!!
Nou ik heb het nog niet bereikt, maar heb de stof een beetje bekeken en ga dit makkelijk redden!! binnen 3-4 maanden