Zoooo koud! 8 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door koekjesbakker, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lampje1

Lampje1 Lid

13 jul 2015
    87
    0
    0
    Bij mij ging het gisteren goed, maar vandaag heb ik het weer ijskoud. Net een douche genomen en ook daar kwam ik als een ijsklontje onder vandaan. Hopelijk gaat t straks wat beter. Verder ontzettend pijnlijke borsten. Als ik per ongeluk tegen de zijkant stoot springen de tranen in mn ogen. Dat is normaal ook niet zo erg bij mij. Maar goed, nog een paar dagen afwachten.
    En koekjesbakker; geen bloed is goed!

2. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Tja ik moet toegeven dat ik wel met 20,5 graden met drie laagjes en sjaal en een dekentje op de bank zit...maar ja ik ben sowieso wel een koukleum...
    Wat kan je jezelf gek maken he?

Ik wilde mss morgen testen (10/11 dpo) maar ik denk dat ik het niet durf en ga wachten tot ik echt voorbij 14 dpo ben tenzij natuurlijk ongesteld voor die tijd.

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hier nog steeds koud.. brrr,. Weeig gevoel in mijn buik.. met vlagen misselijk..
    En onverklaarbaar continu honger 😝..
    Gekke er van is,. Ik heb het koud maar me lijf voelt war, hier sik vest aan sjaal om. Verwarming aan kop thee 😄.. ik zit op 8 dpo.. moet nog even wachten, wil jie te vroeg testen 😄

4. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    hier ongesteld geworden vanochtend. Ben er even zo klaar mee, waarom lukt t niet?? word er echt moedeloos van. Op naar ronde 13 alweer. Ik ga me maar weer voornemen om niks te denken vlg mnd want mijn lijf houdt me iedere mnd voor de gek...Succes voor jullie

5. Lampje1

Lampje1 Lid

13 jul 2015
    87
    0
    0
    O balen koekjesbakker! Het valt toch elke maand weer tegen hè! Ik zit nog 2 dagen in spanning. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het ook deze maand weer niet in zit. Heb jij al contact gehad met de huisarts?

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hee koekjesbakker wat balen zeg 😞

7. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Lees m'n blog maar eens terug, was het eerste symptoom waarvan ik dacht: het is raak!

Deel Deze Pagina