He meiden, ik zoek nog een paar spijkerbroekjes voor Thirza, maar ze is nogal smal, dus een hoop broekjes zakken zo van haar kont en bij wat dikkere spijkerbroekjes is knoopelastiek niet zo'n succes, (wordt ze propperig en stug dan). Welke spijkerbroekjes vallen lekker smal, zijn niet te stug en zijn ook nog een beetje betaalbaar? (Meer dan 17 euro per broekje wil ik echt niet uitgeven namelijk).
Hema heeft goede spijkerbroekjes! mijn zoon is ook smal, en soms heeft hij van die "zakken" aan haha. Maar ik vind de broekjes van de HEMA erg goed bij hem vallen, je kan ze goed strakker maken in de Taille en de pijpjes zijn ook wat smaller zodat het niet op een zak lijkt.
Mijn meisje is ook super smal, en Vingino zit perfect. Heb ook een Dieselbroekje die super goed zit. Misschien tweedehands kijken op MP? BFC vind ik ook vrij smal vallen.
@ Annetske, bedankt voor de tip! Tot nu toe kon ik alleen slagen bij de duurdere merken, zal eens een hema broekje proberen.
Graag gedaan weet niet of je een Bentex of terstal in de buurt hebt? maar die hebben ook goed zittende broekjes die niet duur zijn. Deze spijkerbroekjes hebben een wat soepele stof zodat het wat lekkerder zit met spelen en je kan ze ook weer goed verstellen in de taille.
Ja een terstal hebben we wel dus zal er eens kijken! Noppies vind ik normaal ook wel smal vallen trouwens, maar is nu bij mijn meisje zelfs nog te wijd.
C&A zakt hier dus zo van d'r kont af... Ga ook eens kijken bij de terstal dan, en ben nu marktplaats af aan het speuren naar de duurdere merken tweedehands
rozemarijke ik heb hier een bijna niet gedragen spijkerbroek maat 74 . is een smal modelletje en lange pijpen. echt een lang en smal model. meisje hier heeft hem bijna nooit aan gehad omdat ze meestal stoffe broekjes draagt of mailloits. broekje was nieuw 17,95. is denk drie keer gedragen ofzo. misschien heb je interesse hoef er niet veel voor te hebben hoor.
name-it en noppies vallen smal. uhh.. voor jongens dan, maar ga er vanuit dat dit voor meiden ook zo is. er is nu overal uitverkoop, dus kun je merkkleding voor een leuk prijsje scoren.
Name it heeft ook wel smallere broeken met knoopsgatelastiek. En is heel betaalbaar. Mijn dochter zit het heel mooi
noppies valt er smal en imps en elfs ook. oja en esprit ook. Mijn mannetje is dus niet echt aan de smalle kant en krijgt die broekjes echt niet dicht of ze zitten veel te strak. Noppies heeft erg leuke kleding vind ik en ook erg betaalbaar. Want die kleintjes groeien zo ontzettend hard. Vind het zonde om zon duur spijkerbroekje te kopen. Heb er ook van vingino en diesel maar 4 weken en hij past al niet meer. Vind ik gewoon zonde... Kan ik beter doen als hij niet meer zo hard groeit als nu... groetjes rensje
Esprit heeft nu slim fit jeans en die passen hier perfect! Heb ook een heel smal meisje en altijd hetzelfde probleem totdat ik deze probeerde.
H&M skinny jeans Isabella heeft ook een klein kontje en die zitten erg mooi. Verder is BFC ook lekker smal.
Vind Name it juist groot vallen! Mijn meisje past nog niet eens maatje 68 van Name it. Qua lengte wel maar qua breedte niet, zelfs niet met knoopgat elastiek.