Zoooo misselijk !

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Buitenhuisje, 30 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb dit ook met m'n 2 de zwangerschap gehad, tot de bevalling toe. daarom hebben we ook zolang gewacht voor een 3 de, zag het niet meer zitten. nu ben ik ziek en denk waar ben ik toch weer mee bezig, maar heb het er nu wel voor over

2. Niet meer actief

Oh neeeeee toch....kijk van dit soort verhalen zakt de moed me dus in de schoenen he. Ik klamp me namelijk vast aan het idee dat de misselijkheid zometeen vanzelf wel zal gaan zakken, als ik ongeveer 12 weken zal zijn. Pfffff, moet er niet aan denken dit de hele zwangerschap :confused:

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    indigo bij iedereen is het anders he, de zwangerschappen die je hebt. Zit het in je familie braken tijdens zwangerschap, bij je moeder? vraag er eens naar. Bij ons zit het in de zuster, ik en moeder, dus dan kan je al een beetje een schattatie maken, ook hebben we allemaal stuitligging gehad met onze kinderen en ik en m'n zus keizersnede, m'n moeder moest dat ook maar' vroeger deden ze het niet snel.

4. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Nou ik kan me bij jullie aansluiten. Ben ook klokje rond misselijk. Heb er nu ook nog een griep bij , dus gaat lekker hier. Heb vandaag geprobeert de huisarts te bellen, maar daar zijn ze steeds in gesprek. Heel vervelend. Thee en beschuit hielp bij mij niet. Mijn moeder had dat aangeraden. Misschien toch maar wat andere tips hier op het forum proberen. Hopelijk helpt het.

5. Hier nog 1 die de klok rond misselijk is.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik er alleen sávonds last van ,maar nu....tjee.
    Voor mijn gevoel ben ik heel de dag gebroken moe en kots misselijk(gelukkig hou ik alles binnen....even afkloppen)
    Ik voel mij echt ziek en daarbij voel ik mij ook nog eens zielig(hahaha) en huil ik om elke scheet.
    Maar het is het allemaal dubbel en dwars waard.

Meiden hoop dat jullie snel verlost zijn van de misselijkheid.

Liefs Vlindertje

6. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik ben al sinds het begin misselijk en nu nog steeds! elke ochend geef ik over, bij mij helpt niet veel! ik heb nu via een klassiek homeopaat en middeltje die mij wel wat helpt! Ik weet niet wat ik moet eten en ben al drie kilo afgevallen! Ik ben bang dat het bij mij niet meer overgaat deze zwangerschap. Bij mijn eerste had ik dit totaal niet. Nu ook al last van maagzuur waar ik ook door ga overgeven! et is wat zwanger zijn haha!
    Succes iedereen die in hetzelfde schuitje zitten,en een geluk bij de meesten is het na 3 maanden over!

7. debbyvb

debbyvb Actief lid

26 apr 2007
    101
    0
    0
    rotterdam
    hi allemaal hier,

nou, de eerste weken had ik nergens last van maar de laatste drie dagen is het in volle hevigheid begonnen pfff.. hoef eigenlijk alleen 's ochtends over te geven maar ben de hele dag door misselijk, alsof het heel hoog zit maar er komt niks.. probeer maar droge kaakjes enzo te eten maar daar knap ik ook niet echt van op.. verder word ik er heel licht in mn hoofd van en ben ik echt "afwezig" kan me slecht concentreren, hebben jullie dat ook? is een drama om zo te werken...
    liefs d.

Deel Deze Pagina