hallo allemaal... ik moet even mijn verhaal kwijt...kweet dat ik hier vaker heb gestaan maar dit moet ik gewoon kwijt! sins een aantal dagen ben ik gigantisch misselijk duizelig en moe...ik heb weleens gehad dat ik erg moe was enzo maar zo beroerd en duizelig als ik nu ben heb ik nog niet meegemaakt. ik moet zeggen dat ik totaal niet bezig ben met het zwanger raken momenteel ben erg druk met me baan en ik denk daar niet aan ook niet omdat ik er teveel mee bezig was maar ik vind dit heel raar. vanmorgen op mijn werk zag ik allemaal sterretjes had het gevoel dat ik zo ging flauwvallen toen zei een collega tegen mij "ben je zwanger ofzo"?ik zei nou nee niet dat ik weet,maar ik heb sinds gisteravond ineens dat ik overgeef maar voel me niet ziek niks van dat alles alleen erg duizelig en beroerd tot overgeven aan toe....zou het dan toch zo kunnen zijn nu ik er niet mee bezig ben geweest?want mijn laatste menstruatie was wel weer zo raar....ik kreeg de 22e een beetje bloedverlies en toen hield het weer op en de dag erna nog iets en dat was het namelijk nu ik er aan terugdenk....wat raden jullie mij aan?graag alle informatie die jullie me willen geven hierover. groetjes en liefs renate
hallo allemaal... ja ik durf haast niet meer te testen want het is al zo vaak niets gweest en toch denkend dat het zo zou kunnen zijn..moet eerlijk zeggen dat ik wel duizelig en erg moe en misselijk ineens ben ondanks dat dat ik niet het idee heb dat ik wil testen ofzo ja kweet niet hoe ik het moet zeggen,dat ik er zelfs nu nog niet aan denk dat het WEL zo zou kunnen zijn,ook nu nog denk ik er niet teveel aan.. maar wat denken jullie aan mijn verhaal te horen dan want jullie zeggen dat ik moet gaant esten,hebben jullie het idee dat het nu wel zo zou kunnen zijn of bepaalde dingen die jullie herkennen? laat het me weten please wat jullie gedachtes hierbij zijn want ik weet niet goed wat ik ervan denken moet omdat het al te vaak niets was kwas er totaal niet meer mee bezig en naast me neer gelegd... liefs renate
Met 10 dagen overtijd... zou ik gewoon TESTEN. Dat is wat ik denk Ga zelf zaterdag testen, en wacht expres zo lang omdat het dus na een mk is en je niet weet hoe lang je cyclus kan worden.. Je hoort wel heel vaak, dat juist als je er even niet mee bezig bent je juist wel zwanger wordt. Test je zaterdag met me mee anders? Succes grts Ma2Be
hallo... nou mijn cyclusbanner klopt niet en was het aan het proberen te veranderen maar het lukt me niet namelijk heb het nu een aantal keren gedaan maar dit blijft staan...ik heb de 22e een korte bloedverlies gehad en toen was het weg en de dag erna nog een klein beetje en toen was het over dus heb wel ietsie bloedverlies gehad maar was totaal geen echte menstruatie... liefs renate