Pas bevallen en nu weer zwangerschapskwaaltjes??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Rosalie00, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalie00

Rosalie00 Lid

12 sep 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames,
    Ik ben drie maanden geleden bevallen van een dochter. Ik gebruik geen pil en ben nog niet ongesteld geweest na de bevalling (ik geef volledige borstvoeding). Ik en mijn partner hebben 3 weken na de bevalling gemeenschap gehad maar hebben wel een voorbehoedsmiddel gebruikt. Nu heb ik toch sinds 3 weken duidelijke zwangerschapskwaaltjes die ik herken van mijn vorige zwangerschap. toch heb ik getest (tweemaal) en geeft de test 'negatief' aan.......kan ik dan toch zwanger zijn?............:(

2. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik herken wat je schrijft. Vier-vijf maanden na mijn bevalling kreeg ik ook plots last van allerlei zwangerschapskwaaltjes. Ook volledige bv. Ik heb verschillende testen gedaan, maar ze bleven negatief.
    Ik denk dat mijn lichaam op dat moment terug begon 'te werken'.

Ik denk dat de kans klein is omdat je bescherming hebt gebruikt en drie weken na de gemeenschap zou je toch een positieve test moeten hebben, of hebben jullie ondertussen nog gevreeën?

3. Rosalie00

Rosalie00 Lid

12 sep 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    he Karnijn,

Waren de zwangerschapskwaaltjes van jou ook zo duidelijk aanwezig destijds? Ik kan niet tegen bep geuren meer, moet constant kokhalzen, ben hele dagen misselijk en heb buikkrampen...ze lijken ook met de dag sterker te worden. Ik heb vanaf de eerste maal gemeenschap vaker gemeenschap gehad daarna maar altijd met bescherming.

Ik denk dat ik gewoon nu uit moet gaan van ontzwangerverschijnselen en als de kwaaltjes na twee weken nog aanblijven ik dan toch weer ga testen....

4. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Het lijkt me een goed idee om na twee weken nog eens te testen. Dan ben je echt wel zeker. Als je ondertussen bescherming gebruikt is het in principe niet meer mogelijk.

Met vlagen was het bij mij sterk. De ene dag wat meer dan de andere. Veel buikpijn, misselijk, trekkende liezen.

Ik meen te lezen dat je nog niet direct terug zwanger wil zijn?

5. Rosalie00

Rosalie00 Lid

12 sep 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het stiekem erg leuk vinden, maar ben bang dat ik het zelf niet aankan. Heb een kleine van 2 rondlopen, eentje van 3 maanden en dan zo snel weer een kleine erbij.....

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik denk ook dat je aan het ontzwangeren bent. Alle hormonen gaan je lijf weer uit en daar kun je ook op reageren.

Deel Deze Pagina