Zoooo misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xjeannii, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Hey Ladies,

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
    Ik ben 2 april ongesteld geworden en heb daarvoor en daarna seks gehad. We gebruiken geen voorbehoedsmiddelen.
    Ik ben maandag heel ziek geworden, superkoud had ik het, terwijl m'n koorts opliep na 39 graden in de avond.
    ik was heel misselijk, 3 x overgegeven.
    Gister voelde ik me weer goed.
    en vanochtend om 6:00 werd ik wakker van de misselijkheid uiteindelijk toch verder gaan slapen en om 7:30 kon ik het niet meer houden.
    Moest rennen naar de wc en kwam het er uit, nu ben ik weer zooo misselijk...
    Wat kan het zijn? griep? of toch zwanger? maar ben ongesteld geweest dus beetje gek.
    Bij m'n vorige zwangerschap voelde ik me precies zo.

Ik ga zo m'n zoontje naar de opvang brengen &daarna race ik naar de winkels voor een test.....
    Herkent iemand dit verhaal en was toch wel/niet zwanger?

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Meid, het kan echt van alles zijn. Overgeven doe je echt niet alleen als je zwanger bent ;). Alleen door een test te doen krijg je zekerheid. Succes!

3. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Dat is ook zo! maar ben gewoon benieuwd!
    Is ruim 4 jaar geleden dat ik me zo voelde en tijdens mn vorige zwangerschap dan.
    De test zal het wijzen zometeen

4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik vindt het zelf meer klinken als een griepje ivm de koorts!
    Ben benieuwd naar je test!

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik denk ook gewoon griep. Je bent ingesteld geworden. Als je een mooie cyclus van 14 dagen hebt dan heb je nu ong je eisprong. Hcg maak je aan als het embryo is ingenesteld. Dat is in jouw geval haast niet mogelijk.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij 39 graden koorts denk ik toch echt aan een virus. Nooit van zulke hoge koorts als zwangerschapssymptoom gehoord.

Maar test maar even voor de zekerheid. Bij zulke heftige symptomen als overgeven en misselijkheid zou je al zoveel HCG moeten aanmaken dat je test zou moeten knallen.

Mocht het een virus zijn, dan veel beterschap!

(En inderdaad, je zit nu rond een eisprong? Daar kunnen zwangerschapstesten ook met een licht streepje op reageren, dus houdt daar rekening mee.
    Als je denkt dat je vorige menstruatie niet echt was, zou onderhand je test ook moeten knallen, nu twee weken later. Anders is het je eisprong en een griepvirus. )

7. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Pffff jullie hebben gelijk! flink virus te pakken denk.
    Dat is voor mij lang geleden..
    test was negatief en moest net rennen naar de wc.

dankjullie wel voor het antwoorden.
    nu uitzieken.....

8. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    beterschap xx

Deel Deze Pagina