Vannacht zo'n mooie droom gehad en dan op een gegeven moment in je droom bewust raken van het feit dat je aan het dromen bent en dan wakker worden. Dat doet dan wel weer pijn hoor. Herkenbaar? Ooit, ooit hoop ik dat deze droom werkelijkheid mag worden...
Hoi meis, Jij hebt de afspraak al staan toch bij de gyn? Ik ga nu toch ook de medische molen in... Moet alleen nog bellen voor een afspraak. Ik lees je blog nog steeds hoor. Kijk af en toe of er een nieuw berichtje is. En trouwens, die dromen, heel herkenbaar hoor. Maar hopelijk zien ook wij snel dat mooie tweede streepje op de test!
Hey Piet Nou, wij zijn de gyn al voorbij en hebben over iets meer dan een maandje een afspraak bij de FA (Fertiliteitsarts, heb ik deze afkorting zelf verzonnen?) Lief dat je mijn schrijfseltjes nog leest! Ik vind het fijn om op die manier van me af te schrijven. Hoe voel je je over die MM? Heb je er zin in? Ik ben stiekem toch wel voornamelijk blij voor je. Nu gaan we geholpen worden... Ik verheug me gewoon op die afspraak.
Ja ik heb ze ook. Vooral de afgelopen maanden enkele dagen voor mijn testdatum. Knallende testen en dan wordt je wakker. Bam weg droom. Om te janken gewoon. Doet inderdaad flink zeer. Hier alweer 14 (bijna 15) maanden bezig voor een tweede kindje zonder resultaat.
Er is ook nog steeds niks bij jou gebeurt? Niet ongesteld geworden? En hoe gaat het nu met afvallen? Bij ons hoef je niet eerst naar de gyn maar ga je gewoon meteen naar een fertiliteits-gynaecoloog. Daar word je naar doorverwezen. weet jij al wat ze bij die afspraak gaan doen? Want waarom kreeg je eigenlijk niet meteen clomid mee dan? Of krijg je dan weer een echo? Ik sta er nog niet helemaal achter. Weet niet, ben er nog niet helemaal aan toe ofzo. Maar zie dat ze bij ons ziekenhuis ook 4 weken wachttijd hebben dus misschien is dat wel goed voor mij. Maar had net een positieve ovu-test terwijl ik verder helemaal geen symptomen heb dus misschien wacht ik ook nog even tot nod met bellen.
Nope, bij mij nog steeds totale stilstand. Zit nu toch wel weer op CD 92. Het afvallen staat eigenlijk compleet stil, ook omdat ik me er niet toe kan zetten. Slecht, maar waar. Ik ben nog niet aangekomen, da's het fijne. Ik ga vanavond naar een voedingsdeskundige/hormoontrainer die in de leer is geweest bij Ralph Moorman (schrijver Hormoonbalans voor vrouwen). Ik heb echt geen idee wat er precies gaat gebeuren tijdens die afspraak. Geen flauw benul. Ik ga er vanuit dat ik dan Clomid mee ga krijgen, maar ik wil daar pas begin juni mee beginnen. Ik ga namelijk in mei nog naar Bonaire en twee weken na terugkomst wordt ons bloed ook nog geprikt op Zika (daar kwamen we pas achter na het boeken via iemand hier op het forum ).. Dus als we het dan niet hebben, dan heb ik mijn ovulatie net na de uitslag en kunnen we die ronde meteen nog meepakken. Anders slik ik ook gewoon door, maar moeten we twee maanden wachten. (die 2 maanden maken dan ook niet meer uit) Wat geestig dat het zo'n stap is voor je. Ik denk dat het feit dat je al een kleintje hebt misschien wel heel veel verschil maakt. Ik doe op dit moment echt alles om het één keer te mogen ervaren. Nog 5 weken vandaag!
Ja, maar die wens voor een 2e is net zo groot hoor. Het is ook niet dat ik het niet zo graag wil ofzo. Maar meer dat ik het eigenlijk niet met hulp wil. Mja... ik heb net toch gebeld en heb nu een afspraak staan op 19 juni. Dat duurt nog mega lang dus. Wel beetje balen aan de ene kant maar aan de andere kant misschien ook juist wel weer heel erg fijn want dan kan ik even aan het idee wennen en hopelijk de afspraak afbellen, haha. oh, super dat je met de hormoonfactor aan de slag gaat. Dat is echt het beste dieet ooit. Heeft mij enorm geholpen toen. Nu helaas toch niet voldoende, maar misschien ligt dat ook aan andere dingen natuurlijk. Je zal je zoveel beter gaan voelen. Ik ben door dat 'dieet' (want is het eigenlijk niet) 15 kilo afgevallen!!! Ohh en jij eerst nog even op vakantie. Heerlijk hoor!
Heel herkenbaar zo'n droom. Daar heb ik er ook een paar van gehad, vooral toen ik de 12 maanden net gepasseerd was. Dat was een emotioneel zwaar moment voor me. Voelde me mislukt als vrouw. Klinkt misschien dom, maar zo voelde ik me. Die dromen maakte het erger. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt, en jij ook Pitahaya
Ik hoop echt voor je dat je nog kunt afbellen voor die tijd, maar anders is het ook zo dat je ermee aan de slag gaat. Sowieso supertof toch! Ik weet niet persé of ik met dat dieet aan de slag ga. Ga het vanavond wel horen allemaal...
Ik denk dat als je al een aantal dingen eruit haalt, dat het dan misschien al heel erg kan gaan helpen. Vind het leuk om je te blijven volgen. Zitten nu beetje in hetzelfde schuitje. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Hopelijk straks samen in een zwanger-clubje.
Ik herken het! Heb zelfs al gedroomd van de volgende fases dus dikke buik en de kleine al hebben. Heerlijke dromen zijn het totdat je wakker wordt pfff en ik moet zeggen ik heb ze vooral in de wachtweken.