zoooo moe..7 weken zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bambie, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    het is herkenbaar :)
    ik had het de eerste dertien weken ook, nu amper meer last van.
    de tip die ik je kan geven, neem toch je rust. ook op je werk. al doe je maar even 15min je ogen dicht, dit kan echt enorm helpen om de dag door te komen.
    laat je partner helpen in het huishouden `s avonds en kruip wat eerder het bed in.
    ik lag geregeld om half 10 al op bed en sliep vaak als een blok beton. je kon een kanon afvuren naast me en ik zou er niet wakker van zijn geworden.

maar troost je, het gaat vanzelf weer over na 12 weken, niet direct maar het wordt dan wel langzaam beter :D

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Herkenbaar! Ik kan door de vermoeidheid verschrikkelijk beroerd worden! Probeer er zoveel mogelijk aan toe te geveb. Als mijn dochter tussen de middag ga slapen, ga ik ook even liggen en 's avonds lig ik er vaak al om 20u in. Huishouden is een bende op dit moment, maar gelukkig komt mijn zusje zo even helpen!

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    heel herkenbaar had er ook last van en het werdt idd weer minder maar nu weer net zo erg..als ik alleen al denk dat ik nu de vaatwasser in en uit moet pakken ben ik al moe..pff zal er ook wel bij horen...

4. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Mijn moeder komt een paar nachtjes logeren, maar weet niet dat ik zwanger ben, ben benieuwd hoe ze reageert op de bende hier (ben normaal heel netjes schoon en opgeruimd)....
    Als ze echt iets door heeft dan moet ik het wel vertellen maar hoop dat het haar niet zo opvalt, heb al geklaagd dat het zo druk is op mijn werk enz, waardoor ik zo moe ben..:))

5. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik ben ook zo ontzettend moe, maar s nachts slaap ik zo slecht! Ik wordt minimaal 2x wakker. Vaak datbik op zaterdagmiddag een paarbuurtjes ga liggen, omdatbik na t huishouden gewoon niet meer kan! Nadeel... Dan slaap ik s nachts nòg slechter!

Maar ach, dit isnook het enige waar ik 'last' van heb en ben er dolgelukkig mee wetende dat we er iets voor terug krijgen! :D

6. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    vk gaf me trouwens een tip.
    ga `s middags max een uurtje rusten/slapen als je echt moe bent als je `s nachts slecht slaapt. anders raakt je lichaam namelijk uit ritme

Deel Deze Pagina