Heb niet alles gelezen, dus wellicht is het dubbel. Mijn ervaring bij mn eerste zwangerschap is dat echt wel tot een week of 16 duurde voordat de vermoeidheid over was. Nu zwanger van baby 2 en weer zo moe. Nu zo'n 8 weken maar die vermoeidheid begint me al op te breken. Enige tip die ik kan geven: ga even liggen tussen de middag, als je tijd hebt en savonds op tijd naar bed. En doe wat je kunt doen. Even geen tijd voor de was oid? Laat liggen en doe het de volgende dag of na een paar uur rusten... Werkt voor mij het beste. Succes en geniet!
Hahah moe. Bij de eerste voelde ik me vanaf 16 weken beter. Nu de tweede zwangerschap wacht ik er nog steeds op!
Floradix kan je altijd gebruiken. Je kan sowieso wel wat extra ijzer gebruiken vaak dus dat is een optie. Bij mij was het tijdens de eerste controle ook niet onder de ondergrens maar met 30 weken wel gedaald naar 6.1 je kan het even vragen bij je volgende controle wat je waarde was. De een functioneert ook beter als de ander met een laag hb.