zoooo moehoe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door plientje123, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plientje123

plientje123 Actief lid

20 jun 2007
    117
    0
    0
    hallo, ik ben in mijn achste week en ik ben zo moe dat ik er wel van kan huilen. NIETS helpt, ook niet even een tukje doen. Vooral midden op de dag overvalt het me en dan kruip ik het liefst weg onder mijn bureau. Ook nu wil ik het liefst maar gewoon lekker gaan slapen....ik wist niet dat het zo erg kon zijn

een vermoeide plientje

2. Lynn1980babyboy

Lynn1980babyboy Actief lid

14 jul 2007
    113
    0
    0
    comm. medew. + danseres
    Heemskerk
    Kom op meid, even volhouden. Denk maar zo....
    Er groeit een klein mensje in je...

Meestal houdt de vermoeidheid na de eerste 3 maanden weer op....

Even volhouden en lekker slapen als het kan ;)

Liefs,
    Lynn

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Probeer er zoveel mogelijk aan toe te geven en verder...ja...toch op de tandjes bijten inderdaad.
    Je moet er even doorheen.
    Ik hoop voor je dat het gauw minder wordt!
    Succes enne...weltrusten, je zal zo wel op bed gaan ;)
    Elmo

4. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Pfff heb ik ook zo'n last van gehad! Kon mijn ogen niet openhouden. Maar gaat inderdaad na 3 maanden zwangerschap over. Klinkt nu nog ver weg, maar voor je het weet zit je weer lekkerder in je vel.

5. Princess

Princess Actief lid

Ik heb er ook enorm last van. 's middag leg ik mijn hoofd een kwartiertje op mijn bureau. Even ogen dicht en dutten...
    Gelukkig vindt mijn baas dit niet erg en is hij heel medelevend.
    Als ik thuis kom, rust ik ook nog een uurke in de zetel.

6. babyloveyaa

babyloveyaa Actief lid

14 okt 2007
    102
    0
    0
    Amsterdam
    Ik kan me ook echtwel in je verhaal vinden.
    Ben echt elke dag kapot terwijl ik wel gemiddeld 9 á 10 uur slaap.
    Maar geef er niet te veel aantoe hoe moeilijk dat ook is, want hoemeer je gaat slapen hoe vermoeider je word

xxx

7. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    idd heel herkenbaar!als ik op de bank een film zit te kijken moet ik al moeite doen om me ogen open te houden(en nee,het was geen slechte film haha)

Ik slaap zoveel mogenlijk,je lichaam heeft het nu nodig!Ik heb gehoord dat het na de drie maand beter word,dus nog ff en dan voelen ook wij ons weer tiptop vol energie!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    herkenbaar!
    ben nog steeds soms zo moe.
    Savonds slaap ik al meestal voor 10, normaal kon ik wel tot laaaat tv kijken.

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ja ik herken het ook, ben dan zo moe dat elk spiertje in mijn armen en benen pijn doen van vermoeidheid. Gelukkig wisseld het bij mij wel af heb ook hele goede dagen. groetjes evelien

10. Niet meer actief

En ik herken het ook :)
    Ben ook de hele dag moe, kan de hele dag wel door slapen joh.
    Ookal heb ik erg goed geslapen s'nachts, ben ik als ik op sta nog zo moe.
    Echt niet meer leuk zoiets, kan nog niet eens gezellie naar de stad om te shoppen, want heb op de fiets zelfs me ogen op half elf hangen, hhahaha.

Hoop dat het wel snel weg gaat hoor :eek:

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

juist wel aan toegevn! je lichaam is keihard bezig helemaal klaar te stomen voor de zwangerschap en er vinden talloze ingewikkelde processen in je lichaam plaats. Bij de meesten verdwijnt de meest extreme moeheid na een week of 13, om vervolgens na week 26 ong weer terug te keren.

dus slaap af en toe een uurjte. ga niet te lang slapen overdag want als je wakker wordt ben je vaak nog moeier. een uurtje is net een oppepper.

12. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Hier ook heel herkenbaar. Overdag kruip ik even in m'n bedje als mijn zoon ook gaat slapen en 's avonds hang ik voornamelijk op de bank ;)
    Dacht dat ik dit de vorige keer niet zo had maar volgens mijn vriend was ik toen ook de eerste 3 maanden zo vreselijk moe.

13. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Heel herkenbaar....

Normaal kan ik erg goed tegen weinig slaap, en nu merk ik gewoon, dat als ik ook maar iets te laat in bed lig, ik de volgende dag verschrikkelijk moe ben... Nu heb ik vanochtend uitgeslapen en moet ik mezelf zo dus echt naar bed sturen anders wordt het morgen echt helemaal niks.
    Moeheid gaat hier ook gepaard met chagerijnig zijn en huilen om niks, alhoewel dat ook wel weer met de hormoontjes te maken zal hebben... ;)

14. augustus

augustus Niet meer actief

Herkenbaar, ik ben nu ruim 31 weken en nog steeds zo moeee! Had gehoopt dat ik rond de 4e maand wel energie zou krijgen, maar helaas.

15. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Hier blijft de vermoeidheid duren. Vroeger bleef ik wel op tot 12u, nu lig ik al voor 10u in de zetel te slapen :)

16. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ook hier herken ik het gevoel, ik heb heel vaak dat ik op werk een middag dip krijg, meestal open ik even deze pagina en wordt ik wel wakker gehouden. Of ik loop even een kwartiertje buiten en bel even met mijn vriend.

Verder was ik om het uur even mijn handen en gezicht, ik zit de hele dag achter de computer voor werk, en geloof me dan helpt dat echt.

Als ik thuis kom kruip ik op de bank, haalt mijn mannetje de deken van boven, zet een heerlijk kopje thee voor me en de rest van de avond mag ik niets meer doen. Meestal val ik na het eten lekker bij hem in slaap en maakt hij me rond 11 uur wakker om naar bed te gaan.

Ik moet er ook wel even aan wennen, maar ga er niet tegen vechten je lichaam geeft niet voor niets aan dat het wil rusten. Nu dus even slapen en over 4 weekjes ongeveer weer actief zijn!

17. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Toen ik 8 weken was had ik toevallig een weekje vrij. Ik heb echt de hele week in bed gelegen omdat ik zo moe was. Het begon toen net lekker weer te worden maar de gedachte om op te staan en mij aan te kleden waren voor mij al zo vermoeiend.

18. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Juist, dat ook nog, dat doet me eraan denken, ik was net drie weken in verlof toen ik ontdekte dat ik zwanger was. Heb drie weken amper het huis verlaten, was zoooooooo moe!

19. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Heeeel herkenbaar. Ik ben nu 36 weken en nog steeds erg moe. Ben blij dat ik nu met verlof ben en mijn eigen tijd een beetje kan indelen. Ik slaap ook slecht 's nachts, dat zal er ook wel mee te maken hebben. Dus die vermoeidheid hoort erbij meid.. neem de rust wanneer je daar aan toe kunt komen. Is goed voor jou en ook zeker voor je kindje..

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Moe? wat is dat? Heb overdag bijna niet eens meer tijd om achter het forum te zitten, omdat ik wil slapen! Het huishouden? tjah helaas.. ik kan dat niet eens in 1 keer gedaan... als ik stofzuig, moet ik eerst een halfuurtje bijkomen, omdat mn lichaam dan voelt, alsof ik de marathon heb gelopen.

Wat is dat toch met die 3 maanden? Na die 3 maanden houdt de misselijkheid op, vermoeidheid, je krijgt overal weer zin in... ;) geloof er nog niet in hoor!

Deel Deze Pagina