zoooo moehoe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door plientje123, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Zelfde hier...
    Ik ga 's avonds om 21u slapen... En 's morgens als ik om 6u opsta ben ik nog niet uitgerust.

Af en toe word ik er zo moedeloos van. Ik werk full-time, doe avondschool én ben bezig met verbouwingen... Goh, misschien had ik het "zwanger-zijn" ook wat onderschat. Ik ben de laatste weken iig niet meer te genieten. Gelukkig dat mijn ventje zo begripvol is voor me. Zou niet weten wat te doen zonder hem...

2. Niet meer actief

@ wendyp

Tis niet bij iedereen hetzelfde, dat het verdwijnt na 3 maanden.
    Ik heb ook nog overal last van

3. Marsshi

Marsshi Actief lid

20 jun 2007
    105
    0
    0
    ik ben ook nog steeds moe. Wel wat minder dan in het begin. Ik werkte van 8.30 uur tot 17.00 uur maar om half 3 begin ik toch echt slaap te krijgen. Gelukkig mag ik van mijn baas elke dag tot 3 uur werken. Dus als ik thuis kom kijk ik ff snel mijn mail na en ga dan ff een uurtje of 2 slapen. En dan s avonds lig ik rond 22.00 uur al weer heerlijk op 1 oor.

4. plientje123

plientje123 Actief lid

20 jun 2007
    117
    0
    0
    pffft, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Mijn dochtertje behoeft ook aandacht (18mnd) dus lekker rusten zoals bij de 1e zwangerschap is er neit bij! Toen ging ik gewoon smiddags na het werk eerst 1.5 uur op de bank en daarna pas wat koken en zo. Nu kom ik thuis met mijn dochtertje en ja, dan wil zij ook nog aandacht én eten! Maar goed, ik tel de weken maar af!

5. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Ben ook erg moe. Vooral als ik net gegeten heb, dan heb ik daarna een enorme dip.
    Het wordt nu, met 13 weken, wel ietsie beter.

Deel Deze Pagina