Zoooo nerveus!

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyDaisy, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Geniet enorm van je trouwdag en alvast van harte gefeliciteerd !

(Niet vergeten om JA te zeggen he ?)

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Alvast gefeliciteerd meis!
    geniet ervan en veel plezier!

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Van harte gefeliciteerd alvast en geniet er lekker van:D

4. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Een hele fijne dag morgen toegewenst en alvast van harte gefeliciteerd! Enne geniet ervan, voor je het weet is het weer voorbij! :)

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    GEFELICITEERD! Waarschijnlijk lees je dit pas als je al getrouwd bent, weet zeker dat het geweldig is geweest. Hoop inderdaad dat je de raad van de dames hiervoor hebt opgevolgd en hebt genoten van elke seconde want het is zoooo prachtig! En leuk om te weten dat jullie kindje alles heeft meegmaakt! Geniet lekker van je kersverse man en de wittebroodsweken!

6. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Een hele fijne dag gewenst , en zoals het er nu uitziet zit het weer jullie ook wel mee :)

Alvast van harte gefeliciteerd ...

7. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Een geweldige dag was het gisteren!

De dag begon met een sms om 06.15u van mijn lief of ik goed had geslapen (hij was naar zijn broer gegaan), en we hebben nog even gesproken.
    Ik ben toen meteen gaan douchen en aankleden. En heb relaxed een grote mok koffie gedronken.
    Maar zo tegen 8.00u waren ze er nog niet, dus ik sms sturen, belt hij op dat ze nog niet uit Tilburg waren vertrokken! :confused:
    Nou ik op de klok kijken, we hadden nog een uur, haalde even diep adem en probeerder heel kalm te reageren van 'ja, nou, okay dan.' Begint ie te lachen, bleek dat ze om de hoek waren... ;) vondt ie humor.

Eindelijk kwamen ze aan, schatje nog even snel douchen en omkleden, en wij richting stadhuis. Daar op de familie gewacht, een paar foto's gemaakt, en toen naar binnen.
    Nou toen begonnen de zenuwen helemaal te gieren!
    De families werden door de bode meegenomen, en hij kwam ons even later ophalen.
    Ik weet niet veel meer van wat er allemaal gezegd is, ik nog wel heel goed de momenten waarop wij 'ja' zeiden tegen elkaar. :D

Na de handtekeningen en verdere afwerking zijn we met zijn allen naar het huis van mijn schoonouders gegaan voor koffie met gebak.
    De beide families konden het gelukkig zeer goed met elkaar vinden :)
    Er is veel gekletst en gelachen.
    We hadden wat belegde broodjes en zelfgemaakte soep, waar zo goed als niets van overbleef! :p

's middags zijn we gaan bowlen, wat ook weer de nodige lollige momenten opleverde.
    Ik heb ook meegedaan, moet wel toegeven dat ik daar zo tegen het einde wel een beetje spijt van had, die ballen zijn niet echt licht. Maar ja... je bent een beetje fanatiek of niet. :) Ik gooide de eerste ronde steeds het beste, maar omdat we steeds meer rondes achter kwamen te liggen, maakte dat uiteindelijk niets meer uit.
    Iedereen begon een beetje af te haken, omdat ze moe werden.

Iets na 3.00u zijn we weer teruggegaan naar het huis van mijn schoonouders, waar we weer koffie dronken en gezellig kletsten.
    Mijn schoonouders hadden een heel mooi lopend buffet zelf klaargemaakt (mijn schoonvader had ooit een cateringbedrijf), en ook daar is zeer goed van gegeten.
    Mijn man en ik hebben nog een mand gekregen met allerlei kleine cadeautjes, en wat planten. Ons huwelijkscadeau was een droger, die ook met grote dank in ontvangst was genomen een paar dagen eerder, en ook al flink gebruikt door mij!

Wij hadden een kleine attentie voor de gasten: een eetbare roos in een champagnefluit.

Zo tegen 6.00u had iedereen het wel een beetje gehad en na de bedankjes en felicitaties is iedereen huiswaarts gegaan.
    Mijn man en ik (geweldig om nu te kunnen zeggen :D ) hebben nog lekker even op de bank gezeten om bij te komen en daarna lekker gaan slapen. we waren kapot! hihihi
    Tja... nu ben ik weer vroeg wakkker , maar dat is normaal.
    Ik laat hem lekker uitslapen, dat heeft ie verdiend.

En dat was mijn trouwdag.

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wat mooi!
    Gefeliciteerd!

ik wil oooohhoooooookkkk

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Gefeliciteerd!
    En nu hopen dat je je niet al te vaak verspreekt met je nieuwe achternaam, hihi :) .

Deel Deze Pagina