Zoooo onhandig! Wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TmrZra, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Pfff, ik ben de laatste tijd echt zo onhandig.
    Zo laat ik alles uit mijn handen vallen, stoot mijn voeten aan kastjes die er al jaren staan. En deze afgelopen week heb ik mijn hoofd al wel 4x gestoten aan een plank boven mijn bed, waar ik hiervoor nog nooit mijn hoofd tegenaan heb gestoten :$

En als mijn hoofd en billen niet vast zaten, dan was ik die ook kwijt geweest haha..

Nog meer mensen hier last van?

2. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Was altijd al wel een beetje lomp maar sinds ik zwanger ben...

3. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik ben mijn telefoon ongeveer 4 keer per half uur kwijt. Ook zoek ik de sleutels als ik ze in me handen heb. En ik zit onder de blauwe plekken, dus inderdaad herkenbaar ;)

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb adhd en ik was altijd zo. Ging wel wat beter toen ik medicatie had maar die mag ik nu niet. Dus het is op volle sterkte terug. Weinig bukken zeggen ze zo mooi, maar ik kan moeilijk alles laten liggen wat ik laat vallen.
    Vannacht om 4.30 de vuilnisbak omver gelopen, die er al jaren staat. Alle bedorven etensresten op de vloer :(

5. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Zo herkenbaar!!! Zo had ik met 12 weken echo, de huissleutels op de achterdeur laten zitten, vergat mijn portemonnee terwijl we naar breda gingen winkelen, laat mn telefoon en portemonnee in de babydump liggen hihi. En laatst bij de verloskundige gewoon mn telefoon in de wachtkamer laten liggen. Vergeet nu dus echt zn beetje alles haha. Hopelijk komt het na de bevalling nog beetje goed, maar ben bang hihihi

6. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Bij mijn vorige zwangerschap mijn vriend twee keer buiten gesloten. 1x per ongeluk en ik nog doodleuk zeggen hoe lang sta je hier al.. gelukkig dat ik je hoorde... tot hij zei; 1,5 uur!! De tweede keer, ik checken of ik de klemmen er niet op had gedaan, en blijkbaar toen ik dat ging checken de klemmen er wel op gedaan als automatisme.. Vriend weer buiten, gelukkig kon hij me nu bellen...
    En deze zwangerschap is het dat ik constant dingen kwijt ben, of denk dat ik ze vergeten ben en dan heb ik het wel gewoon gedaan. Heb mezelf al een gebroken of gekneusde teen gegeven door niet goed op te letten bij een deur open te doen. En ik ben van de week gevallen (kon mijn val redelijk breken door mijn armen uit te strekken).

7. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik herken die onhandigheid! Heb er sowieso al wel een handje van, maar het is alleen maar erger geworden! Van de week was ik bijvoorbeeld bezig met kleding in onze kast te leggen. We hebben een heel diepe kast, en veel kleding ligt in dubbele rijen. Ik was een stapel winterkleding achterin aan het leggen en wat zomerkleding verder voorin. En ik dacht nog: 'ik moet op de plank hierboven letten, want anders stoot ik mijn hoofd als ik zo diep die kast in duik!' Ik was nog niet klaar met de gedachte of...
    De bult op mijn hoofd staat er nog... *zucht*

8. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Korte impressie van mijn dag.... Als een kip zonder kop mijn tas ingepakt en zet hem buiten de deur, inclusief mijzelf met de sleutel in de deur (waar zijn de inbrekers als je ze nodig hebt). Flat in rep en roer na een kleine drie kwartier stond ik weer binnen.
    Rijd weg en ben vergeten dat de weg aan het eind is afgesloten... Terug rijden!
    Eenmaal bij de supermarkt (30km) verderop bij mijn vriendje in de buurt blijk ik zonder portemonnee op pad....Vriendlief niet thuis!
    Pffff blijf vanaf nu maar op de bank hangen met een pot thee en wacht op ons Eurovisie fiasco ;)

9. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Zo herkenbaar allemaal!
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik er ook al zo´n last van en nu dus weer :D

10. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik herken het inderdaad ook laat iets vallen pak het het op en laat zo weer vallen ook merkte ik dat ik van alles vergeet de schooltas portomonee sleutels ellende joh hahahaha die hormonen allemaal

11. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Blij te lezen dat er meer zijn hihi.. Kwam dit plaatje tegen en moet zeggen, er zijn dagen dat ik sommige dingen maar gewoon even laat liggen en later op pak hahaha

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina