Help!! Wie ervaring na IVF/Icsi met een embryo die niet direct innestelt?

Discussion in 'Zwangerschap' started by williebb, May 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. williebb

williebb Actief lid

Mar 22, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat iemand me kan helpen met haar ervaringen.
    Vanmorgen in het zkh geweest voor een 7+2 echo als afronding van ons IFV traject.
    De gynaecoloog zag wel een embryo met een kloppend hartje, maar ter grote van een 6 weken embryo.
    Volgens haar schijnt het af en toe bij ivf/icsi voor te komen dat een embryo niet direct innestelt.
    Dit zou de positieve verklaring kunnen zijn voor het 1 week achter lopen.
    De negatieve verklaring is dat het wel groeit maar niet goed genoeg en dat de embryo het niet gaat redden.
    Volgens de gynaecoloog is de kans 50/50 en moeten we gewoon een week afwachten en dinsdag 13 mei terugkomen.

Ik ben nu heel benieuwd of er meiden zijn die ook een embryo hebben gehad die niet direct is ingenestelt na de tp. Ik had er zelf nog nooit van gehoord!

Voor mijn gevoel zijn we niet veel verder qua onzekerheid dan we voor vanmorgen waren. Hoewel ik een kloppend hartje wel iets positiefs blijf vinden.

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    He wat een vervelend nieuws, zo onzeker. Ik denk dat je wellicht meer reacties krijgt in het vruchtbaarheidsbehandelingen gedeelte. Daar zitten heel veel ervaringsdeskundigen.

Bij mij was het raak of niet, ik heb wel degelijk wel eens van een late innesteling gehoord, ook bij behandelingen. Hopelijk kan iemand je verder helpen

3. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Je embryo zweeft dus in je baarmoeder rond??
    Ik heb hier nog nooit van gehoord..kan je dus ook niet helpen!

Iig sterkte met wachten..

4. williebb

williebb Actief lid

Mar 22, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hooverphonic: bedankt voor de tip! Dat ga ik inderdaad even doen.

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Ik loop ook een paar dagen achter op groei na icsi....ben inmiddels 12 weken en 4 dagen zwanger dus het kan idd alle kanten op

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    nee, het heeft een week gezweefd voordat het nestelde..anders kan het niet groeien toch (of vat ik hem nou niet helemaal?!)

7. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Geen ervaring mee, maar wil je een hart onder de riem steken.... Met deze termijn is alles nog zo klein dat een mm afwijking in de meting al een enorm verschil maakt.
    Ik had mijn eerste echo ook met 7.2 en werd vijf dagen teruggezet. Twee weken later de volgende echo tov die vijf dagen weer drie dagen vooruit. Nog eens twee weken later op de termijnecho weer vier dagen vooruit. Uiteindelijk dus twee dagen vooruit gezet.

Share This Page