Hallo. Ik heb sinds vanochtend wat licht bloed verlies. Het is licht rood\roze van kleur. Heb verder wat last van hoofdpijn en sinds vorige week maandag al last van me borsten. En heb gister een beetje buikpijn gehad, maar was maar van korte duur. Ik zit nu op dag 24 van mij cyclus. Zie mijn onderschrift want vorige cyclus was ik 34 dagen. Wat denken jullie?? Ik heb net wel een testje gedaan die gaf aan negatief. Maar ja is denk ik ook nog te vroeg en was ook niet met ochtend urine. Zijn er meer die dit ook hebben gehad? groetjes Linda
Hoi! Ik had op 2dpo al last van ongikrampen en pijnlijke borsten. In de 2 daarop volgende weken had ik soms echt hele felle steken in mijn buik.... ik voelde echt al gewoon dat het raak kon zijn, omdat ik mezelf zo anders voelde dan anders! Succes! Ja het is nu nog wel te vroeg geweest voor een testje indd, nog heel even wachten....
Ohhw jemig dat wachten is echt erg. Ik ben trouwens ook al sinds vorige week moe. En dan vooral overdag als ik aan het werk ben hahaha... En heel koud en Vorige week echt een emo dag gehad. Half uur lopen uithuilen bij me vriend. Deze week valt het wel weer wat mee.. Nou ja ik kan sowieso niks nu dus afwachten maar... Maar als er nog meer zijn? dan hoor ik dan graag
NOu wanneer precies mijn nod is weet ik niet. Want normaal zit ik rond de 30 dagen en de vorige keer op 34 dagen. Dus als ik hem op die 34 dagen hou dan heb ik pas volgende week zaterdag mijn nod. Maar is het bijv 30 dagen dan is het volgende week dinsdag.
Volgens de kalender had ik gister een innesteling, en wat voelde ik me erg duizelig 's avonds.. nog nooit zo duizelig geweest, ik kon even niet opstaan, daarnaast ook hoofdpijn en af en toe hartkloppingen.