Net gedaan...maar is in principe niets is dat beroemde tuurtestje. Snap er niets van geen menstruatie te bekennen en geen posi test??? Wat een rotbegin van de,dag
Hoi, Wat rot om zo je dag te beginnen. Misschien nu even een paar dagen wachten met testen. Nu bouw je een druk op jezelf en als de testen negatief blijven doet het meer verdriet. Probeer je gedachten even op iets anders te richten als dat kan/lukt. Ik deed dit zelf ook en was dan altijd heel verdrietig als het negatief was omdat ik de druk voor mezelf zo hoog maakte. Succes Sylvana.
Hi sylvana, Ga nu inderdaad een pasr dagen wachten, niks te bekennen van bloed dus er is nog hoop op een latere bevruchting of langzaam op gang gekomen hcg.... Ik hou moed en anders gaan we gewoon gezellig door. Had het zo gehoopt vandasg positief te testen. Heb al 2 mnd na het stoppen van me pil exact 33 dagen dus dacht echt dat ik goed zat We zullen het zien.. Bedankt voor je berichtje Xxxxx
Nou Kv hier is dicht dus dan waarschijnlijk clearblue of basvdheijden merk Kv geeft wel heel vaak indrooglijntjes bij mij Welke gebruik jij? Groetjes
Wordt wel spannend bij je Kimsasjel. Bij Bas van der Heijden hebben ze als goed is 2 soorten zwangerschapstesten, van NedacSorbo of van Clearblue, je kan dus nog kiezen. Die van Clearblue zijn wel de simpele, niet die digitale. Zou het niet kunnen dat je cyclus nu wat langer duurt dan normaal? Hoop het natuurlijk niet en dat je gewoon hartstikke zwanger bent! Zelf moet ik nog wachten tot 20 juni om te mogen testen.
Ik zou even "rust" nemen met testen. Het kan zijn dat je er teveel mee bezig bent, en daardoor je menstruatie uitblijft. Door spanning/druk/stress etc. En anders een bloedtest via de huisarts? Je gooit nu veel geld "weg". Ik snap je wel hoor, het is ontzettend spannend en je wil het heel graag. Maar juist daardoor kan je cyclus in de war raken wat jou meer onzekerheid geeft. Uiteraard hoop ik dat het raak is en je binnenkort een positieve test kan showen!
hoi, was,in januari gestopt met de pil, 2 maanden niet ongesteld geworden daarna dik 2,5 lang met n week tussenstop om daarna weer een week te zijn. Nu ben ik al 2 mnd op ern cyclus van 33,dagen dus denk dat dit mijn goede cyclus is. Althans hoop ik Haha
.nou moet zeggen dat ik juust bij stress altijd sneller ongesteld word, maar word gek van wachten kan er niet meer tegen!!!!
Hoi, ik had clearblue. De laatste keer early predictor. Ik was zelf ook vaak nieuwschierig of het gelukt was. En heb mezelf vaak teleurgesteld. Omdat ik de druk zo opbouwde werd ik soms later ongesteld dan normaal. Ik hoop dat je positief test. Groetjes sylvana.
Pfff moeilijk zit in dubio, zal ik m halen, moet ik wachten...grrrr waar doe ik verstandig aan....dacht als ik m haal doe ik m morge ochtend Mmmmm zou toch makkelijker moete zijn...
Ik bemoei me er oom even mee . Gewoon halen , dan heb je het maar in huis. Als je banner klopt dan kun je hem inderdaad morgen ochtend doen, of overmorgen ochtend. In ieder geval totdat je jezelf niet kan beheersen . Spannend hoor!
Hoi dames sorry even een vieze onderbreking. Ik ging net plassen, toen ik af wilde vegen hing er een dikje slijmdraad van een cm of 8. Enig idee wat dit is, zou deze maand toch mijn cyclus weer veranderd zijn en heb ik mn eisprong gehad???? Handen in het haar nu grrr Liefs en nogmaals excuus
Hmmm dan zou je deze maand toch wel op een heel raar moment een eisprong hebben. Toch? Ik heb even terug gelezen, wat ik las was dat je cyclus waarschijnlijk van 28 naar 33 is veranderd en dat je vandaag zou kunnen testen. Als je dan nu cervixslijm van een eisprong hebt dan is je cyclus een beetje in de war. Mocht het slijm zijn van een prille zwangerschap, wat misschien ook kan, dan is dat natuurlijk helemaal super! Ik wil je geen valse hoop geven. Maar ik als beginneling in het zwanger worden Heb in de afgelopen twee weken geprobeerd alle kennis te verkrijgen die handig is in de eerste periode van e zwangerschap, Helaas ben ik er achter gekomen dat sinds ik lid ben vaker forum nog veel te leren heb en veel te vragen heb . Ik hoop voor jou dat het dat slijm is wat wijst op een prille zwangerschap.
Pfff hoop het ook meid. Zal je zeggen dit is volledig nieuw voor mij. bij mijn zoon was is al 12 weken voor ik er achter kwam en bij mn dochter wAs ik 2,5 gestopt met de pil en toen getest en zwanger! Dus dit is zo vermoeiend, het wachten iedere maand opnieuw denken ja ik ben zwanger en dan toch niet. Wil graag mn kop verzetten, maar op het moment is dit even mijn mooiste streefpunt in mn leven naast mn kids.... Eb al een taart maar mist mn kersje